نخبگان جامعه در جهاد تبیین امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کنند
نخبگان جامعه در جهاد تبیین امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کنند
امام جمعه سرخس گفت: نخبگان جامعه باید در جهاد تبیین امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کنند و نگذارند ارکان انقلاب اسلامی را که اکنون به سایر کشورها اهداف آن رسیده است و آن‌ها الگوبرداری کردند در کشورمان به‌وسیله خود ما متزلزل شود. 

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی «فشار اقتصادی» و «عملیات رسانه‌ای» را دو ابزار اصلی استکبار برای جدا کردن مردم از نظام و دستکاری در فکر آن‌ها برشمردند، اظهار کرد: دروغ‌پردازی و تهمت‌زنی به ارکان انقلاب و مراکزی که در پیشرفت انقلاب تأثیر دارند، شیوه‌هایی است که در عملیات رسانه‌ای استفاده می‌شود.

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه تهمت زنی به مجلس، شورای نگهبان، سپاه و شهید بزرگوار سردار سلیمانی نمونه‌هایی از لجن‌پراکنی‌های دشمن است، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر این‌ها از خشم مردم نمی‌ترسیدند، به امام هم تهمت می‌زدند اما جرأت این کار را ندارند.

وی تصریح کرد: دشمنان این نظام بدانند سپاه و افتخار سپاه و جهان اسلام سردار شهید سلیمانی در قلوب این ملت جای دارند و آن‌ها نمی‌توانند با لجن‌پراکنی و دروغ‌پردازی ذره‌ای از محبت سپاه و سرداران شهید آن چون شهید سلیمانی‌ها کم کنند، چون ما تمام امنیت و عزت و آبروی که داریم را مدیون آن‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: دشمنان ما به دلیل قدرت بالای موشکی و توان نظامی ما نمی‌توانند به سرزمین خاکی ما حمله کنند چون می‌دانند. که اگر یک ضربه بزنند ۱۰ ضربه شکننده می‌خورند، ولی امیدشان فقط ضربه زدن به سرزمین دل و بارورها و اعتقادات ما به‌خصوص دل‌های جوانان از طریق دروغ‌پردازی و سیاه‌نمایی، ناامیدسازی و تخریب نهادهای مقدسی چون سپاه و شخصیت‌های تاثیرگذار چون سردار سلیمانی‌ها و رهبر معظم انقلاب دوخته شده است.

خطیب نماز جمعه سرخس تاکید کرد: همگان به‌ویژه نخبگان جامعه باید در جهاد تبیین امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کنند و نگذارند ارکان انقلاب اسلامی را که اکنون به سایر کشورها اهداف آن رسیده است و آن‌ها الگوبرداری کردند در این کشور به‌وسیله خود ما متزلزل شود.

انتهای پیام/