منطقه اقتصادی سرخس سازمان برتر کشور در مدیریت استراتژیک شد
منطقه اقتصادی سرخس سازمان برتر کشور در مدیریت استراتژیک شد
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس با کسب بالاترین امتیاز به‌عنوان سازمان برتر کشور در مدیریت استراتژیک معرفی و موفق به دریافت تندیس طلایی شد.

احمد صادقی گلمکانی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در جشنواره جایزه مدیریت تعالی استراتژیک ایران که با حضور نمایندگان عالی دولت، تعدادی از نمایندگان مجلس و تعداد زیادی از مدیران شرکت‌های اقتصادی و صنعتی کشور در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سرخس موفق به دریافت تندیس طلایی و نشان طلای جشنواره شد.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزود: این جشنواره باهدف اعتلای مدیریت بومی ایرانی و الگوبرداری از بهترین‌ها به‌منظور ورود به بازارهای جهانی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این انتخاب در حالی صورت گرفت که امتیاز کسب‌شده این شرکت به دلیل سیاست‌های اصولی در بخش اقتصاد مقاومتی و کمک به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و راه‌اندازی واحدها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این موسسه اعطا شده است.

 

صادقی گلمکانی تصریح کرد: همچنین در این جشنواره با توجه به برنامه‌های منسجم در توانمندسازی سازمان و نتایج کسب‌شده در حوزه اقتصاد صنعتی، از این موسسه تقدیر شد.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در پایان اظهار داشت: جشنواره جایزه تعالی مدیریت استراتژیک با رویکرد «راهبرد ایرانی در مقیاس جهانی» در تاریخ ۲۳ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای تهران برگزار شد که منطقه ویژه اقتصادی سرخس با کسب بالاترین امتیاز به‌عنوان سازمان برتر کشور در مدیریت استراتژیک معرفی شد.
انتهای پیام/