مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد
مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد
«محمد مام بیگی» با حکم مدیرعامل نفت مناطق مرکزی، به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، با حکم سلبعلی کریمی مدیرعامل نفت مناطق مرکزی، «محمد مام بیگی» به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد.

 

سلبعلی کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با اشاره به اهمیت جانشین پروری و تربیت مدیران آینده صنعت نفت، اظهار داشت: برای داشتن یک سیستم پویا و جامع نیازمند آن هستیم که مدیران و کارشناسان، تجارب خود را طی فرآیند زمان در اختیار زیر مجموعه خود قرار داده تا پویایی صنعت نفت تداوم یابد.

 

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تبیین نقش فرهنگ سازمانی به عنوان یک نیروی پیش برنده هر سازمان تصریح کرد: احساس تعلق سازمانی یکی از مهم ترین عوامل تعالی هر سازمان است؛ این امر در مقوله فرهنگ قرار دارد، چنانکه می دانیم رعایت نظم و مقررات، تعهد سازمانی و کسب دانش از مقوله های فرهنگ است و این بخش غالب هر تمدن است، تمدن در قالب عناصر مادی و سخت افزارها خلاصه می شود و جان مایه و عنصر معنوی آنرا فرهنگ تشکیل می دهد.

 

کریمی با توصیف شرایط سخت کاری در منطقه عملیاتی خانگیران و لزوم توجه به نیازها تصریح کرد: شرایط سخت مناطق عملیاتی ایجاب می کند که به نیازهای کارکنان توجه ویژه داشته باشیم و باید یک انسجام در فرایند کاری آن ها صورت گیرد تا این شرایط قابل تحمل باشد.

 

محمد مام بیگی نیز در این مراسم گفت: برای دستیابی به حداکثر بهره وری در میان مدت و بلندمدت و تامین خوراک پایدار پالایشگاه و گاز مصرفی پنج استان شمال و شرق کشور نیازمند آن هستیم که به مقوله نیازهای نیروهای انسانی توجه جدی شود.

 

مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق عمده فعالیت های پیش روی مدیریت این شرکت را پویایی سازمان، ضرورت توسعه مخازن جدید جهت استمرار تولید، انجام تعمیرات اساسی تاسیسات و انجام تعهدات تولید تکلیفی با رعایت مسائل زیست محیطی و صیانت از مخزن عنوان و خاطرنشان کرد: داشتن تولید پایدار مستلزم توسعه مخازن جدید و انجام تعمیرات اساسی است و تلاش می کنیم این فرآیند تداوم پیدا کند.

 

محمد مام بیگی پیش از این به عنوان مهندسی نفت و مدیریت امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق فعالیت داشته است.

1

2

3

انتهای پیام/ع