سارقان موتورسیکلت در سرخس دستگیر شدند
سارقان موتورسیکلت در سرخس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سرخس گفت: دو متهم به سرقت موتورسیکلت با 4 فقره سرقت در شهرستان سرخس دستگیر شدند.

سید محمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر سرخس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) شهرستان سرخس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت و با بهره‌گیری از ظرفیت منابع و مخبران محلی به یک متهم مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی، با هماهنگی قضایی این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس و مواجهه با مدارک و مستندات به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر سرخس اعتراف و اظهار کرد پس از انجام سرقت، موتورسیکلت‌ها را در منزل در حال ساختی در حاشیه یکی از روستاهای شهرستان در زیرخاک مخفی و قطعات این موتورسیکلت‌ها را به یکی از مالخران فروخته است.

علائی با اشاره به معرفی متهم به همراه مالخر اموال مسروقه به مراجع قضایی خطاب به شهروندان گفت: شهروندان سرخسی در هنگام پارک موتورسیکلت حتما از قفل و زنجیر مناسب استفاده کرده و از رها کردن موتورسیکلت در نقاط خلوت و کم تردد خودداری کنند.

انتهای پیام/