رمز حیات جامعه اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با مظاهر آن است
رمز حیات جامعه اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با مظاهر آن است
حجت‌الاسلام صاحبقرانی رمز حیات جامعه اسلامی را استکبارستیزی و مبارزه با مظاهر آن دانست و گفت: ایران اسلامی سال‌هاست در مقابل کفر ایستاده و این مسیر پیامبرگونه را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، شب گذشته در مراسم محوری یوم‌الله ۱۳ آبان، میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت که در مسجد امام رضا (ع) سرخس برگزار شد، اظهار کرد: منادی اصلی وحدت پیامبر اسلام بودند و وحدت امتشان یکی از سیره‌های مهم ایشان است.

وی گرد هم‌آیی امت اسلام را از ویژگی‌های آقا رسول‌الله عنوان کرد و افزود: غالب کسانی که از سایر مذاهب به اسلام روی آوردند و می‌آورند، به خاطر خلق نیکوی پیامبر اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: پیامبر اسلام از مجرای اخلاق نیکو بسیاری از امور مسلمین را پیش بردند و سایر ادیان را شیفته اسلام کردند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی خاطرنشان کرد: پیامبر مکرم اسلام قرآن مجسم بودند؛ پیامبر اسلام همان قرآن مجسم است که تمامی حرکات و رفتارهای او الهی است؛ سنجش اعمال ما نیز باید بر اساس رفتار و گفتار و سبک زندگی نبوی باشد.

وی با تأکید دبر اینکه پیامبر اسلام انسان‌ها را زنده کرد و به آن‌ها حیات طیبه داد، گفت: اگر امروز در گوشه‌ای از دنیا به پیامبر اسلام اهانت می‌کنند، به خاطر این است که می‌خواهند وجهه پیامبر را خراب کنند، چون می‌دانند اگر رفتار و اخلاق نیکوی پیامبر برای جوانان و آزادگان جهان تبیین شود، گرایش به ایشان اتفاق می‌افتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: امروز با تبیین رفتار پیامبر اسلام، فوج فوج از کشورهای مختلف دنیا به جرگه اسلام وارد می‌شوند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه سراسر زندگی پیامبر، استکبارستیزی بود، افزود: مبارزه با طاغوت در سراسر زندگی پیامبر تبلور داشت و مبارزه با استکبارستیزی لحظه‌ای ایشان را به خودشان وانگذاشت.

وی رمز حیات جامعه اسلامی را استکبارستیزی و مبارزه با مظاهر آن دانست و عنوان کرد: ایران اسلامی سال‌هاست در مقابل کفر ایستاده و این مسیر پیامبرگونه را ادامه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اینکه امروز برخی از دولتمردان کشورهای اسلامی با غده سرطانی عالم درخواست رابطه دارند، این‌ها به آرمان‌های اسلام ناب و پیامبر خیانت می‌کنند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه وظیفه اصلی و اعتقادی جامعه اسلامی، استکبارستیزی است، گفت: قدس شریف محور جامعه اسلامی است، اما امروز مورد خیانت برخی سران کشورهای اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/