جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
پ
  • شناسه : 42284
  • 10 مرداد 1400 - 10:21
  • ۰ دیدگاه
رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس:

تأمین کالاهای اساسی، تنظیم و نظارت بر بازار وظیفه صمت است/ رسیدگی به پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی

تأمین کالاهای اساسی، تنظیم و نظارت بر بازار وظیفه صمت است/ رسیدگی به پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی
تأمین کالاهای اساسی، تنظیم و نظارت بر بازار وظیفه صمت است/ رسیدگی به پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی
مظفری نژاد تأکید کرد: تعزیرات حکومتی وظیفه‌اش رسیدگی به پرونده تخلفات است و اداره صنعت، معدن و تجارت کارش تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، نظارت بر بازار، نظارت بر اصناف و اتحادیه‌ها است.

محمد مظفری نژاد، رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه رسالت تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده است، اظهار کرد: این پرونده‌ها از طریق اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و گزارش‌های مردمی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار با اداره صمت است، افزود: برای حمایت از ضابطان و تثبیت بازار، تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک هم شرکت می‌کند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس بیان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت کارش تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، نظارت بر بازار، نظارت بر اصناف و اتحادیه‌ها است.

مظفری نژاد تأکید کرد: تعزیرات حکومتی وظیفه‌اش رسیدگی به پرونده تخلفات است و علاوه بر این اگر نیاز باشد در گشت‌های مشترک بازار هم حضور داریم؛ در شهرستان سرخس هفته‌ای دو بار این گشت‌ها برگزار می‌شود و نماینده تعزیرات حکومتی هم در این گشت‌ها حضور دارد.

وی عنوان کرد: همچنین سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در طول شبانه‌روز آمادگی این را دارد تا گزارش‌های مردمی را دریافت و در اسرع وقت رسیدگی کند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس با اشاره اینکه امروز گزارش مردمی درباره گران‌فروشی سیمان داشتیم، گفت: در این رابطه با اداره صمت شهرستان مکاتبه کردیم تا این موضوع را بررسی و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کند.

انتهای پیام/

۳ واحد صنفی متخلف در سرخس پلمب شد 14 فروردین 1402

۳ واحد صنفی متخلف در سرخس پلمب شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس گفت: در پی گشت مشترک تعزیرات حکومتی سرخس، تعداد ۱۹ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که با توجه به تشخیص گران‌فروشی علاوه بر جریمه قانونی نسبت به پلمب و نصب بنر ۳ واحد متخلف اقدام شد.

افزایش نظارت بر بازار سرخس/ هرگونه افزایش قیمت غیر از کالاهای اعلام‌شده توسط دولت تخلف است 25 اردیبهشت 1401
سرپرست فرمانداری سرخس به «نسیم سرخس»خبر داد؛

افزایش نظارت بر بازار سرخس/ هرگونه افزایش قیمت غیر از کالاهای اعلام‌شده توسط دولت تخلف است

نوری‌زاده گفت: از زمان اعلام قیمت‌های جدید با همکاری تعزیرات، اتاق اصناف، اداره صمت، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، بازار شهرستان سرخس را تحت رصد قرار دادیم که به دلیل تخلف گرانفروشی یک مغازه مرغ‌فروشی پلمب و یک تن روغن احتکار شده نیز کشف شد.

معرفی ۸ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در سرخس 12 دی 1400
رئیس اداره صمت سرخس در گفت‌وگو با «نسیم سرخس»:

معرفی ۸ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در سرخس

اکبری گفت: گشت مشترک از واحدهای صنفی شهرستان سرخس با همراهی اداره تعزیرات حکومتی انجام که در بازرسی صورت گرفته ۸ واحد صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.