تحریف کنندگان راه امام پیاده‌نظام دشمن‌اند/ ایستادگی مؤمنانه و گذشت برادرانه موجب استمرار انقلاب می شود
تحریف کنندگان راه امام پیاده‌نظام دشمن‌اند/ ایستادگی مؤمنانه و گذشت برادرانه موجب استمرار انقلاب می شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخس با تاکید بر اینکه تحریف کنندگان راه امام پیاده‌نظام دشمن‌اند، گفت: تمام قدرت ما و توانایی ما از مقاومت در برابر استکبار و عدم سازش با آمریکا و ایادی آن است و کسانی که در کشور با دشمن هم‌صدا شده‌اند به‌زودی در آتش قهر مردم خواهند سوخت.

حجت‌الاسلام سید حسن هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: خردادماه در تاریخ انقلاب اسلامی منشأ تحولاتی درس‌آموز برای انقلاب و تداوم آن به‌حساب می‌آید.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سرخس افزود: اولین خیزش ملت مسلمان ایران در ۱۵ خرداد ۴۲ صورت گرفت و درس آن برای رهبر نهضت اسلامی این بود که مردم مسلمان ایران برای حذف نظام استبدادی پهلوی تا پای جان ایستاده‌اند، اما در خصوص آنچه می‌خواهند و باید به‌عنوان نظام جایگزین مطالبه شود، افق روشنی ندارند.
وی ادامه داد: بر همین اساس معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با تبیین نظریه ولایت‌فقیه، نظام نوینی را تحت عنوان «جمهوری اسلامی ایران» معرفی کرد، به همین دلیل ۱۵ سال بعد وقتی مردم دوباره به خیابان‌ها آمدند خواست خود را با شعار معروف «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» فریاد کردند و ظرف مدت کوتاهی به هدف خود دست یافتند.
هاشمی نسب با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب، ملت ایران اسلامی با غضب قدرت‌های بزرگ مواجه شدند، تصریح کرد: دشمنان دندان‌های نیش خود را در قالب حمله نظامی به خاک ایران نشان دادند و دو سال طول کشید تا غیور مردان ایرانی به‌فرمان امام خویش، خرمشهر را آزاد کردند و اثبات کردند که خرداد، ماه درس‌ها و عبرت‌ها است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سرخس اظهار داشت: درس بزرگ سوم خرداد برای قدرت‌ها و ملت‌ها این بود که استمرار انقلاب راهی جز ایمان، مقاومت و ایثار ندارد و اگر ایستادگی مؤمنانه و گذشت برادرانه صورت گیرد پیروزی حتمی است ولو آنکه همه دشمنان یک ملت متحد شده باشند.
وی با اشاره به رحلت حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب مقام معظم رهبری به جانشینی ایشان گفت: مردم ایران اسلامی در اواسط خرداد ۶۸ به مشیت الهی، امام عزیزشان را از دست دادند و سپاس خود از زحمات ایشان را در مشایعتی بی‌نظیر و سوگواری عظیم نشان دادند؛ درس این واقعه جان‌سوز و ثلمه‌ای که برای انقلابیون مسلمان سراسر جهان ایجاد شد این بود که راه انقلاب ادامه دارد ولو آنکه معمارش را از دست داده باشد و استمرار نهضتش در اطاعت از خلف صالحش نهفته است.

 

هاشمی نسب ادامه داد: در همین نیمه خرداد بود که ملت انقلابی ایران دست نصرت الهی را برای معرفی پرچم‌دار بزرگی که بتواند بار تداوم این حرکت عظیم را به دوش کشد مشاهده کرد و اولین رهبر پس از امام راحلش را شناخت؛ زعیمی که با صلابت و اندرزهای امام گونه خویش، دغدغه خود را حفظ امانت آن راحل آسمانی قرار داده و در این راستا نسبت به آسیب‌ها و تهدیداتی که از درون و بیرون متوجه انقلاب اسلامی بوده همواره انذار و هشدار داده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سرخس خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های بارز تبیین عناصر ماندگار ساز انقلاب را می‌توان در همه نیمه‌های خرداد مشاهده کرد که به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی آن بزرگوار توسط قائد عظیم الشان انقلاب بیان می‌شود؛ معظم له در سخنانی راهبردی و درس‌آموز، راز تداوم انقلاب اسلامی را حرکت انقلاب بر اساس شاخصه‌های امام راحل (ره) و وفاداری مسئولان کشور به خط واقعی آن مرد ملکوتی معرفی می‌کنند.
وی تصریح کرد: آخرین درسی که از مدرسه خردادماه آموختیم این بود که در سال گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند، «اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای‌نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد».
هاشمی نسب عنوان کرد: امروز کسانی که به دنبال تحریف راه امام و حذف شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هستند در حقیقت پیاده‌نظام دشمن‌اند؛ تمام قدرت ما و توانایی ما از مقاومت در برابر استکبار و عدم سازش با آمریکا و ایادی آن است و قطعاً مردم ولایت مدار و انقلابی کشور در همین صراط مستحکم پشت سر ولی‌فقیه حرکت خواهند کرد و تمام ایادی ظلم و استکبار را ناامید خواهند کرد و کسانی که در کشور با دشمن هم‌صدا شده‌اند به‌زودی در آتش قهر مردم خواهند سوخت.

انتهای پیام/