دستگیری سارق منزل کمتر از ۲۴ ساعت در سرخس
دستگیری سارق منزل کمتر از ۲۴ ساعت در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: با سرعت عمل پلیس شهرستان سرخس، سارق حرفه‌ای منزل کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی یک فقره سرقت از منزل مسکونی خالی از سکنه در یکی از نقاط شهر سرخس بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری مرکزی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

 

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که سارق در نبود صاحب‌خانه شبانه با ورود به منزل به اثاثیه منزل دستبرد زده است.

 

فرمانده انتظامی سرخس ادامه داد: تیم تجسس کلانتری مرکزی پس از جمع‌آوری ادله و مستندات موجود در خصوص دست داشتن سارق در سرقت منزل با هماهنگی قضایی او را در حین استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

باقرزاده تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله به نام سعید در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی موجود به سرقت از منزل و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر به نام نادر اعتراف کرد.

 

وی بیان کرد: مأموران کلانتری مرکزی با اطلاعات به‌دست‌آمده مالخر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه کامپیوتر، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی به همراه دستگاه دیجیتال، یک دستگاه لب تاپ، آبگرمکن به همراه ۳ گرم هروئین فشرده و ۴ گرم شیشه کشف شد.

 

فرمانده انتظامی سرخس اذعان کرد: با توجه به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر با هماهنگی قضایی تحقیقات از متهم و مالخر دارد.

 

باقرزاده در پایان در توصیه‌ای به شهروندان گفت: شهروندان توصیه‌های پلیسی در حفاظت از منزل را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ب