جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
پ
  • شناسه : 38238
  • 09 فروردین 1399 - 9:53
  • ۰ دیدگاه

برخی شهروندان سرخسی هنوز خطر کرونا را جدی نگرفتند

برخی شهروندان سرخسی هنوز خطر کرونا را جدی نگرفتند
برخی شهروندان سرخسی هنوز خطر کرونا را جدی نگرفتند
محمدرضا رجبی مقدم با تأکید بر اینکه وضعیت شهرستان سرخس در شیوع کرونا همچنان قرمز است، گفت: علیرغم همه تلاش‌ها در شهرستان، اما برخی شهروندان هنوز خطر کرونا را جدی نگرفتند.

محمدرضا رجبی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه وضعیت شهرستان سرخس در شیوع ویروس کرونا همچنان قرمز است، اظهار کرد: از یک ماه گذشته درخواست ما از مردم شهرستان این بوده که در خانه بمانند تا بتوانیم شیوع ویروس را کنترل کنیم.

فرماندار سرخس تصریح کرد: علیرغم همه تلاش‌ها در شهرستان، اما برخی شهروندان هنوز خطر کرونا را جدی نگرفتند.

وی افزود: شب عید نوروز به بازار مراجعه کردیم و مغازه‌ها باز بود و انگارنه‌انگار که خطر جدی است؛ علیرغم میل باطنی بازار را با قوه قهریه تعطیل کردیم.

رجبی مقدم بیان کرد: ورودی‌های شهرستان سرخس هم‌اکنون برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مسدود است و اجازه ورود غیربومی‌ها به این شهرستان داده نمی‌شود.

رئیس ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان سرخس عنوان کرد: اگر تمامی امکانات شهرستان را بسیج کنیم، بازهم نمی‌توانیم بدون همکاری مردمی کار پیشگیری و درمان را برای شکست این ویروس انجام بدهیم.

وی در پایان یادآور شد: به‌عنوان یک خدمتگزار، عاجزانه از مردم شریف شهرستان تقاضا دارم ۱۵ روز در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس
مشارکت بی‌نظیر مردم سرخس در پویش «نذر کاشی حرم» 13 فروردین 1403

مشارکت بی‌نظیر مردم سرخس در پویش «نذر کاشی حرم»

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان سرخس گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار شهرستان سرخس با مشارکت بی‌نظیر خود در طرح معنوی «نذر کاشی حرم»، تاکنون هزینه ۳۰۰ کاشی متبرک صحن حضرت زینب (س) را اهدا کردند.

آب‌های مرزی در سرخس مهار شد 23 اسفند 1402

آب‌های مرزی در سرخس مهار شد

فرماندار سرخس گفت: در پی هشدارهای سطح نارنجی که از حوزه استانداری به فرمانداری شهرستان سرخس درباره وقوع سیلاب ابلاغ شد، با تدبیر به‌موقع ستاد بحران این شهرستان، هدایت سیلاب‌های منطقه خانگیران انجام و از خروج آب‌های مرزی جلوگیری شد.

حضور حماسی مردم سرخس در انتخابات معنادار است 11 اسفند 1402

حضور حماسی مردم سرخس در انتخابات معنادار است

فرماندار سرخس گفت: حضور حماسی مردم شهرستان سرخس در انتخابات معنادار بوده و این حضور و آرای مردم پشتوانه دولت برای خدمت مضاعف است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.