اختلال اینترنت خانگی منطقه فرهنگیان سرخس رفع می‌شود
اختلال اینترنت خانگی منطقه فرهنگیان سرخس رفع می‌شود
رئیس اداره مخابرات سرخس در پاسخ به مطالبه اهالی منطقه فرهنگیان سرخس درباره قطع اینترنت در این منطقه گفت: در حال حاضر این موضوع توسط کارشناسان این اداره در دست بررسی و رفع اختلال است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، یک هفته است که اینترنت خانگی منطقه فرهنگیان سرخس قطع شده و پیگیری اهالی این منطقه از اداره مخابرات هم برای وصل اینترنت نتیجه‌ای نداده است.

ضمن اینکه بسته‌های خریداری شده اینترنت همه تاریخ مصرف و مهلت استفاده دارند و سوال اهالی این است که تکلیف این بسته‌ها و زمان استفاده از آن چه می‌شود؟

رئیس اداره مخابرات سرخس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیرو شکایت اهالی این منطقه درباره قطعی اینترنت خانگی، با توجه به عملیات برگردان دیتای شهرستان و نصب تجهیزات جدید در مرکز مخابرات در هفته گذشته، کافوهای نوری در منطقه فرهنگیان، دچار افت سرعت شده است.

صمد خواجه خاطرنشان کرد: در حال حاضر این موضوع توسط کارشناسان این اداره در دست بررسی و رفع اختلال است و ان‌شاءالله در مدت چند روز آینده برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: اداره مخابرات شهرستان سرخس بابت مشکلات ایجاد شده از همشهریان عزیز عذرخواهی کرده و از سعه صدر و شکیبایی آن‌ها کمال تشکر را دارد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی