خدمت به مردم بعد از انتخابات باید اتفاق بیفتد/ مسئولان به وعده‌ها عمل کنند
خدمت به مردم بعد از انتخابات باید اتفاق بیفتد/ مسئولان به وعده‌ها عمل کنند
امام جمعه موقت سرخس گفت: بعد از انتخابات رفاقت و همکاری‌ها باید جایگزین رقابت شود و باید همه دست به دست هم بدهند تا خدمت به مردم اتفاق بیفتد و مسئولان به وعده‌هایشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه انتخابات با تمام فراز و فرودها تمام شد و مردم پاسخ محکمی به اقدامات و توطئه‌های دشمن در یک سال گذشته با حضور بیش از ۴۰ درصدی پای صندوق‌های رای دادند، اظهار کرد: برنده اصلی انتخابات ۱۱ اسفندماه ملت ایران بودند.

امام جمعه موقت سرخس افزود: مردم ولایتمدار شهرستان سرخس در انتخابات ۱۱ اسفندماه مشارکت ۶۲ درصدی داشتند، از این رو از ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار شهرستان سرخس و همه عوامل اجرایی و نامزدهای انتخابات که زمینه رقابت و مشارکت مردم را فراهم کردند، قدردانی داریم.

وی تصریح کرد: بعد از انتخابات رفاقت و همکاری‌ها باید جایگزین رقابت شود و باید همه دست به دست هم بدهند تا خدمت به مردم اتفاق بیفتد و مسئولان به وعده‌هایشان عمل کنند.

حجت‌الاسلام سیستانی با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: پیشنهاد می‌کنیم، همه مردم شهرستان به تعداد اعضای در امر درختکاری مشارکت و کاشت درخت داشته باشند؛ کاشت ۳۰ هزار اصله درخت در شهرستان آغاز شده و این درختان باید همه پلاک‌گذاری و نگهداری و حفظ شود؛ سال بعد هم مسئولان مربوطه باید گزارش بدهند که چقدر از این‌ درختان حفظ شده است.

امام جمعه موقت سرخس در ادامه با اشاره به بازدیدها از پروژه‌های اعتباب مقدسه خاطرنشان کرد: در کربلای معلا لازم است زیرساخت‌ها آماده شود و همه تلاش دارند که به زائران بهترین خدمات ارائه شود؛ کار نازک‌کاری حرم حضرت زینب (س) شروع شده و نیازمند کمک‌های مردمی است.

وی عنوان کرد: برنامه توسعه حرم‌ها ادامه تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ هر کاشی حرم حضرت زینب (س) ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد که با اهدای این کاشی اسم اهداکننده پشت کاشی نوشته می‌شود؛ مردم عاشق اهل بیت علیهم‌السلام سرخس با اهدای این کاشی‌ها می‌توانند در توسعه حرم امام حسین (ع) مشارکت کنند.

انتهای خبر/