به وعده مهار ریزگردهای سرخس عمل می‌کنیم
به وعده مهار ریزگردهای سرخس عمل می‌کنیم
فرماندار سرخس در آیین آغاز کاشت ۳۰ هزار اصله نهال تاغ در مناطق مختلف این شهرستان گفت: «مهار ریزگردها» یکی از قول‌هایی است که به مردم دادیم و باید به این قول عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسن نوری‌زاده در آیین آغاز کاشت ۳۰ هزار اصله نهال تاغ در مناطق مختلف شهرستان سرخس که ظهر امروز در محدوده اراضی باغ پسته فرودگاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این پویش که به همت بسیج سازندگی سپاه سرخس، منابع طبیعی و آبخیزداری و آستان قدس رضوی عملیاتی شده، سرآغاز رویشی دوباره در شهرستان سرخس است.

وی افزود: این پویش عمل به همان وعده‌هایی است که ما مسئولان به مردم می‌دهیم؛ یکی از رویش‌های بسیار خوب که در ۱۱ اسفندماه اتفاق افتاد، پاسخ به لبیک مقام معظم رهبری در حوزه سیاسی یعنی انتخابات بود.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: این اتفاق خوب در شهرستان سرخس با شرکت ۶۲ درصد از واجدان شرایط در انتخابات افتاد و جهش و آغازی دوباره را مردم شهرستان سرخس در راستای حمایت از انقلاب اسلامی رقم زدند.

نوری‌زاده تصریح کرد: بار دیگر در این نظام مردم‌سالار سرانگشت مردم خیلی از موضوعات را برای مسئولان روشن کرد؛ بنابراین به وعده‌هایی که به مردم دادیم، باید عمل کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از قول‌هایی که به مردم دادیم، مهار ریزگردها است و باید به این قول و وعده‌ عمل کنیم.

فرماندار سرخس در پایان گفت: مبنای ما برای مهار ریزگردها همان مطالعات علمی است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی