مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز امنیت کشور است
مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز امنیت کشور است
امام جمعه سرخس با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم واجب دینی و هم واجب عقلی است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه باید با بصیرت از حق دفاع کنیم، اظهار کرد: مردم ایران به گواه امام راحل از مردم صدر اسلام بالاتر هستند.

امام جمعه سرخس افزود: مردم ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ثابت کردند پای ارزش‌ها و نظام اسلامی هستند و پیام راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن این بود که گرچه مشکلات، زندگی مردم را دچار اخلال کرده، اما در تحلیل دچار اشتباه محاسباتی نمی‌شوند و استقلال نظامشان را زیر سوال نمی‌بردند.

وی تصریح کرد: در شهرستان سرخس حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار پرشور بود؛ مردم شیعه و سنی سرخس با وحدت مثال‌زدنی در یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: مردم شریف و با بصیرت شهرستان سرخس ان‌شاءالله در امتحان ۱۱ اسفند، با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری در دفتر خاطرات این شهرستان و انقلاب ثبت خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم واجب دینی و هم واجب عقلی یعنی واجب عینی است، گفت: واجب دینی است، چون انقلاب ما اسلامی است و نمی‌توانیم دست از اسلام و انقلابمان برداریم.

امام جمعه سرخس ادامه داد: قدم‌های دسته جمعی ملت ایران کفار را ناراحت کرده است؛ قدم‌های پولادین و استوار مردم ایران اسلامی پای صندوق‌های رای، دشمن را به‌طور کل ناامید خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هیچ کسی نیست نداند، که اگر مشارکت در انتخابات ضعیف شود، امنیت کشور به خطر می‌افتد؛ با مشارکت ضعیف نه تنها امنیت ایران اسلامی، امنیت اسلام، جبهه مقاومت و مردم مظلوم منطقه به خطر می‌افتد؛ مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: رژیم موقت صهیونیستی با مشارکت ضعیف ما جری‌تر می‌شود؛ چشم دشمنان به انتخابات ایران است و در حال رصد هستند تا پشتوانه مردمی را ببینند؛ هر کسی مردم را به سمت صندوق‌ها هدایت می‌کند، ثواب می‌کند و هر شخصی را مردم انتخاب کنند، برای ما محترم است؛ قطعا مشارکت حداکثری برای ما در انتخابات اصل است.

خطبب نماز جمعه سرخس در پایان از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای شناسایی به‌هنگام توطئه‌ها و خرابکاری‌های دشمن علیه ملت ایران و مقابله با این توطئه‌ها قدردانی کرد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی