کلنگ‌زنی پروژه آسفالت روستاهای بالادست بزنگان سرخس
کلنگ‌زنی پروژه آسفالت روستاهای بالادست بزنگان سرخس
فرماندار سرخس گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ آسفالت جاده روستایی یکه‌بید، چنار سوخته، درخت‌بید و جهانگیر شهرستان سرخس با حضور اهالی این روستاها و مسئولان به زمین زده شد.

حسن نوری‌زاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ آسفالت جاده روستایی یکه‌بید، چنار سوخته، درخت‌بید و جهانگیر شهرستان سرخس با حضور اهالی این روستاها و مسئولان ظهر امروز به زمین زده شد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در تامین اعتبار این پروژه از استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، آسفالت این محور به طول ۴ هزار و ۷۵۰ شروع می‌شود.

فرماندار سرخس با اشاره به دپوی یک‌هزار و ۲۰۰ تن مصالح در محل پروژه بیان کرد: حواله قیر این پروژه نیز صادر شده و به‌زودی حمل و کار آسفالت شروع می‌شود.

نوری‌زاده عنوان کرد: یک‌هزار و ۷۰۰ متر نیز به زیرسازی این پروژه افزوده و انجام شده است.

وی بیان کرد: این پروژه با قیر تحویلی ۱۵۰ تن و اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، یکی از مهم‌ترین مشکلات روستاهای بالادست بزنگان سرخس جاده اصلی این روستاها است که در فصل زمستان حتی امکان رفت‌وآمد در این جاده وجود ندارد.

امروز بسیاری از کسانی که در حاشیه شهر مشهد زندگی می‌کنند، از همین روستاهایی هستند که زمینه فراهم نبوده و از آن غفلت شده است و شاهدیم که جمعیت روستاها روزبه‌روز کاهش پیدا می‌کند و این همه منابع بیکار و معطل می‌ماند.

به نظر می‌رسد، اگر در این روستاها عمران و آبادانی صورت بگیرد، دیگر نیازی به هزینه‌هایی که در حاشیه شهر مشهد امروز می‌شود، نخواهیم داشت.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی