عهد دوباره ملت ایران با امام خود در یوم‌الله ۲۲ بهمن
عهد دوباره ملت ایران با امام خود در یوم‌الله ۲۲ بهمن
امام جمعه سرخس گفت: دشمن در جنگ اراده‌ها می‌خواهد با سیاه‌نمایی سرعت حرکت مردم را کم کند، اما ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال نشان خواهند داد که همانند اول انقلاب بر عهدی که با امام خود بسته‌اند، هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در نماز جمعه این هفته شهرستان سرخس با تبریک روز پاسدار، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با تمام وجود از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی حفاظت و حمایت می‌کنند و تا روزی که این پاسداران در صحنه هستند آمریکا و ایادی‌اش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

امام جمعه سرخس با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یوم‌الله بود؛ این روز، روزی است که دست قدرت خداوند را مردم در حوادث روزگار می‌بینند و امداد غیبی نصیب بندگان می‌شود.

وی عنوان کرد: رژیم طاغوتی که قدرت‌های آن روز حامی آن بودند با قدرت الهی سرنگون شد.

حجت‌الاسلام بختیاری طوفان الاقصی را نشان قدرت الهی عنوان کرد و افزود: دشمنان در این طوفان الهی به ذلت و عجز افتادند و در این طوفان گرفتار شدند و چون نمی‌توانند با مجاهدان فی سبیل الله مقابله کنند، از سر عجز زنان و کودکان را قتل عام می‌کنند و شکست آن‌ها نزدیک است.

خطیب نماز جمعه سرخس تاکید کرد: دشمن در جنگ اراده‌ها می‌خواهد با سیاه‌نمایی سرعت حرکت مردم را کم کند، اما مردم ما در ۲۲ بهمن امسال نشان خواهند داد که همانند اول انقلاب بر عهدی که با امام خود بسته‌اند، هستند.

وی تصریح کرد: مشارکت بزرگ سیاسی در انتخابات، یک واجب شرعی است و این مشارکت حق مردم است.

حجت‌الاسلام بختیاری در بخش دیگری از خطبه‌ها به تشکیل ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار کشور، خاطرنشان کرد: تشکیل این ستاد ملی در سرخس با دستور رئیس جمهور انجام شده است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی