داخلی‌سازی ۱۰۰ درصدی قطعات و تجهیزات مکانیکی پالایشگاه سرخس
داخلی‌سازی ۱۰۰ درصدی قطعات و تجهیزات مکانیکی پالایشگاه سرخس
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس از داخلی‌سازی ۱۰۰ درصدی قطعات و تجهیزات مکانیکی مورد نیاز پالایشگاه در این شرکت خبر داد.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس، یحیی فیضی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، همکاران عزیز ما با تلاش شبانه‌روزی موفق به ساخت تجهیزات مکانیکی پالایشگاه شدند که بعضاً از مشابه خارجی هم دقیق‌تر و بهتر است.

وی ادامه داد: بخشی از دستاورد‌های مهم و اثر‌گذار زنجیره تولید گاز در بخش‌های پالایشی، انتقال و گاز‌های استانی در این نمایشگاه در دید عموم قرار گرفته است.

فیضی در ادامه افزود: حمایت‌های شرکت‌های تابعه صنعت نفت و گاز مستقر در استان خراسان رضوی از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، اتکا به توان داخلی آن‌ها و حمایت از جوانان نخبه ایران اسلامی در راستای خودکفایی تجهیزات و قطعات نفت و گاز، بخش مهمی از دستاورد‌های دیگر شرکت ملی گاز ایران در راستای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بیان کرد: در این نمایشگاه همچنین ویژگی‌های مهم صنعت پالایش، خطوط انتقال و کمپرسور‌ها و شبکه توزیع گاز که ویترین شرکت ملی گاز ایران است نیز به نمایش درآمده است؛ از این رو، از هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کنیم با حضور در این نمایشگاه از این دستاورد‌ها بازدید کرده تا با تلاش شبانه‌روزی خادمان خود آشنا شوند.

وی در ادامه به داخلی‌سازی قطعات در این مجتمع گازی اشاره و اضافه کرد: با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و تفکر بسیجی همکارانمان، ۱۰۰ درصد تجهیزات مکانیکی در این پالایشگاه داخلی‌سازی شده و با توجه به تحریم‌ها، این پیشرفت‌ها و تجهیزات حتی بهتر از نمونه خارجی در حال فعالیت هستند.

فیضی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه راهیان پیشرفت، نمونه‌ای از جهاد تبیین است تا دانش‌آموزان، دانشجویان و هم‌وطنان با دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در صنعت نفت و گاز آشنا شوند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی