شبکه فرسوده برق ۹ روستای سرخس بازسازی شد
شبکه فرسوده برق ۹ روستای سرخس بازسازی شد
رئیس اداره برق شهرستان سرخس از اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده برق ۹ روستای این شهرستان خبر داد.

حجت‌ پارسادوست در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به پروژه‌های اجرایی اداره برق شهرستان سرخس از ابتدای سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: مجموع اعتبارات جذب شده در حوزه شبکه‌های برق از ابتدای امسال ۴۵.۹ میلیارد تومان و در حوزه تقویت ناوگان عملیاتی و لجستیک ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

وی تامین برق ۶۰۰ مشترک جدید، اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده ۹ روستای شهرستان به‌طور کامل شامل رفع افت ولتاژ، تقویت شبکه و روشنایی معابر و جابجایی تیرهای در معبر با اعتبار ۳ میلیارد تومان و تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل برای افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های شبکه و رفع افت ولتاژ با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان را از جمله پروژه‌های اداره برق سرخس در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

پارسادوست خاطرنشان کرد: نصب ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور جدید برای رفع افت ولتاژ و افزایش ظرفیت شبکه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، نصب ۲۶۰ دستگاه سرچراغ «ال‌.ای.دی» جدید برای تقویت روشنایی معابر با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های اداره برق سرخس از ابتدای سال ۱۴۰۲ است.

رئیس اداره برق سرخس نصب تجهیزات مانوری و ایجاد ۳۴ نقطه خودکارسازی در شبکه شهرستان در راستای کاهش زمان خاموشی‌ها و قابلیت مانور از راه دور با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان، جابجایی بیش از ۲۰۰ پایه در معبر سطح شهر و روستاها برای کاهش حوادث و افزایش ایمنی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و بهسازی و تقویت ناوگان خودروی عملیاتی برق شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان را از دیگر خدمات ارائه شده به مردم شریف شهرستان سرخس در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

وی در پایان تصریح کرد: این پروژه‌ها به‌صورت رسمی و به نمایندگی از تمام پروژه‌ها در روستای یازتپه شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی