جبهه مقاومت در حال تنگ‌تر کردن محاصره اقتصادی رژیم صهیونیستی است
جبهه مقاومت در حال تنگ‌تر کردن محاصره اقتصادی رژیم صهیونیستی است
امام جمعه سرخس با بیان اینکه جبهه مقاومت در حال تنگ‌تر کردن محاصره اقتصادی رژیم صهیونیستی است، گفت: آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی می‌دانند که راه جدیدی که برای تامین اقتصاد این رژیم کشف کردند هم توسط جبهه مقاومت هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: شعار محوری دهه مبارک فجر امسال، «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مشارکت پرشور در انتخابات بسیار مهم است، افزود: انقلاب و نظام از مردم است؛ مردم ما در سختی‌ها و تحریم‌ها در صحنه بودند و بازهم مردم ما با حضور پرشور در انتخابات به دهن یاوه‌گویان می‌زنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات چاره حل مشکلات کشور است، بیان کرد: مشکلات و تورم‌ها مردم را رنج می‌دهد، اما انصاف این است که پیشرفت‌ها را هم ببینیم؛ مسئولان با تلاش و روحیه جهادی باید سفره مردم را گسترده‌تر کنند؛ بایدها را باید گفت، اما باید پیشرفت‌ها را هم ببینیم.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اقدامات دولت مردمی سیزدهم تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان که طرح سنگینی بود، بدون یک ریال قرض اجرایی شد و دولت سیزدهم توانست بدون یک ریال قرض از بانک مرکزی، بدهی سنگین دولت قبل را تسوبه کند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: در اوج مشکلات در دو هفته و زمانی که ابرقدرت‌ها سرگیجه گرفتند، جمهوری اسلامی چندین ماهواره به فضا پرتاب کرد و این‌‌ها عزت‌ها هستند.

امام جمعه سرخس با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مسکن مردم گفت: نهضت ملی مسکن در دولت مردمی سیزدهم به راه افتاده و دولت عزم جدی برای رفع این مشکل دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با بیان اینکه جبهه مقاومت در حال تنگ‌تر کردن محاصره اقتصادی رژیم موقت صهیونیستی است، افزود: شریان‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی امروز توسط انصارالله یمن مورد هدف قرار گرفته است و آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی می‌دانند که راه جدیدی که برای تامین اقتصاد این رژیم کشف کردند هم توسط جبهه مقاومت هدف قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: آمریکا خیالاتی برای جمهوری اسلامی ایران در سر دارد؛ آمریکا باید بداند قطعا ایران اسلامی با تمام وجود هر حمله آمریکایی‌‌ها را با قدرت پاسخ می‌دهد که حتی نتوانند جنازه‌هایشان را جمع کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: طرح شب‌های جمعه اربعینی در شهرستان سرخس راه‌اندازی شده است؛ ایستگاه‌های صلواتی هم برپا و صدای حق بلند می‌شود؛ همه کمک کنند تا این طرح کامل اجرا شود.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی