افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه همزمان با دهه فجر در سرخس
افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه همزمان با دهه فجر در سرخس
فرماندار سرخس از افتتاح ۶۶ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه به همراه پروژه‌های سرمایه‌گذاری با اعتبار ۷۹۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

حسن نوری‌زاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: امسال چهل و پنجمین سالگرد انقلاب را داریم و نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

فرماندار سرخس عنوان کرد: در دو قطبی شرق و غرب در زمان انقلاب، استکبار جهانی هیچ وقت فکر نمی‌کرد که گفتمان سومی بیاید و خود را اثبات کند.

وی با اشاره به نقش مردم، مرجعیت و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت امروز کشور، گفت: امروز پیشرفت کشور به جایی رسیده است که در سطح جهانی تصمیمی بدون در نظر گرفتن نقش جمهوری اسلامی گرفته نمی‌شود.

نوری‌زاده با اشاره به پروژه‌های دهه فجر تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۷۶ پروژه شامل ۶۶ پروژه افتتاحی و ۱۰ پروژه کلنگ‌زنی به همراه پروژه‌های سرمایه‌گذاری با اعتبار مجموع ۷۹۶ میلیارد تومان در شهرستان سرخس داریم.

فرماندار سرخس در ادامه به تعدادی از پروژه‌ها اشاره و بیان کرد: افتتاح ۸۰ کلاس درس، گازرسانی به ۶ روستا، افتتاح آسفالت و جدول‌گذاری روستایی، افتتاح آبرسانی روستایی، نگهداری و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، کلنگ‌زنی چمن مصنوعی، افتتاح مسکن مددجویی،‌ افتتاح لوله‌گذاری کشاورزی،‌ افتتاح پروژه‌های تقویت و نگهداری شبکه برق و مخابرات،‌ سالن ورزشی و پارک کودک روستایی از پروژه‌های دهه فجر است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی