انتخابات امسال انتخاباتی امن، پرشور و رقابتی است
انتخابات امسال انتخاباتی امن، پرشور و رقابتی است
فرماندار سرخس گفت: فرآیند انتخابات امسال با توجه به تنوع حضور کاندیداهای مختلف انتخاباتی سالم، امن، پرشور و رقابتی خواهد بود.

حسن نوری‌زاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تقدیر از اقدامات شورای نگهبان در توجه به تنوع سلیقه‌ها در انتخابات، اظهار کرد: فرآیند انتخابات امسال با توجه به تنوع حضور کاندیداهای مختلف انتخاباتی سالم، امن، پرشور و رقابتی خواهد بود.

فرماندار سرخس عنوان کرد: دشمن برنامه‌های خاصی را برای انتخابات پیش‌بینی کرده است و با لطف خدا در مرحله اول که مربوط به بررسی صلاحیت داوطلبان بود، موفق نشدند به اهداف خود برسند و از سعه صدر و دقت نظر اعضای شورای نگهبان تشکر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: تلاش همه این است که شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم و این اتفاق در شهرستان سرخس رقم می‌خورد.

نوری‌زاده با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز بالغ‌بر ۳ و نیم میلیون دانشجوی خارجی در رشته‌های مختلف در کشور داریم و در حوزه‌ها و صنایع مختلف پیشرفت داشتیم.

فرماندار سرخس ادامه داد: در سرخس در حوزه گمرک از ۸ تا یک‌هزار و ۲۸ درصد افزایش صادرات کالاهای مختلف را داشتیم و در دولت سیزدهم بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم در مشاغل مختلف در سرخس مشغول به کار شدند.

وی تاکید کرد: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی که داریم اما حرکت رو به جلوی دولت نشان‌دهنده وجود برنامه‌ای قوی و عزم جدی برای حل این مشکلات است و امروز محصول اقدامات اعضای دولت که در حوزه اقتصادی و سیاسی انجام شده است به‌خصوص در شهرستان سرخس را می‌بینیم.

نوری‌زاده به مسئله چندین ساله خروج سیلاب‌ها از مرز سرخس اشاره و عنوان کرد: خروج آب‌های مرزی مسئله‌ای بسیار مهم است که به‌راحتی قابل حل بوده و امروز با قاطعیت و افتخار اعلام می‌کنیم که از سه معبر اصلی دو معبر را بستیم و بیش از نیم میلیون مترمکعب آب در همین دو سه روز گذشته با اعتبار صفر ریال و فقط با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی در شهرستان مهار شدند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی