قطار ورزش دانش‌آموزی در سرخس راه افتاد
قطار ورزش دانش‌آموزی در سرخس راه افتاد
برخی از رشته‌های ورزشی از جمله والیبال در آموزشگاه‌های سرخس چند سالی بود که هیچ خبری از آن‌ها به گوش نمی‌رسید و به فراموشی سپرده شده بود که امسال به همت تربیت بدنی آموزش و پرورش و همکاری هیئت والیبال مسابقات دانش‌آموزی شروعی امیدوارکننده داشت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، برخی از رشته‌های ورزشی از جمله والیبال در آموزشگاه‌های سرخس چند سالی بود که هیچ خبری از آن‌ها به گوش نمی‌رسید و به فراموشی سپرده شده بود که امسال به همت تربیت بدنی آموزش و پرورش و همکاری هیئت والیبال، مسابقات دانش‌آموزی شروعی امیدوارکننده داشت.

سعید ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از پایان رقابت‌های والیبال دختران متوسطه اول، این بار مسابقات والیبال دختران ابتدایی شهرستان در فضایی سرشار از نشاط و پویایی و در سطحی مطلوب به همت عوامل اجرایی و هیئت داوران زیر نظر کارشناسی تربیت بدنی در محل سالن شهید دهقانزاده برگزار شد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان سرخس افزود: این دوره از مسابقات که با شرکت پنج تیم از آموزشگاه‌های سطح شهر برگزار شد، پس از رقابت‌های بسیار جذاب، آموزشگاه شهید محبوب با مربیگری فرنگیس بهلول، آموزشگاه نور ملکوت به مربیگری مریم سیاهاشان و آموزشگاه امام حسین(ع) به مربیگری مطهره توکلی، توانستند با غلبه بر حریفان خود مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

ایزدی خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات تربیت بدنی آموزش و پرورش که با برنامه‌ریزی بسیار خوب پس از سال‌ها خاموشی، تنور مسابقات دانش‌آموزی را دوباره گرم کردند، قدردانی کنیم.

وی در پایان گفت: این دوره از مسابقات به سرپرستی فاطمه عطایی مسئول انجمن والیبال، فهیمه سعیدیان‌نیک ناظر و نائب رئیس هیئت و سعیده امینی‌نیا مسئول آموزش هیئت والیبال و با قضاوت بسیار خوب داوران سعیده امینی‌نیا، نغمه درویشی و مریم ربانی برگزار شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی