کسب رتبه نخست پالایشگاه گاز سرخس در حوزه محیط‌ زیست
کسب رتبه نخست پالایشگاه گاز سرخس در حوزه محیط‌ زیست
سرپرست واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس از کسب مقام نخست ارزیابی عملکرد محیط‌ زیست در بین شرکت‌های پالایش گاز کشور توسط این مجتمع گازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به نقل از روابط‌ عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس، علی اعزازی‌پور کسب این رتبه در بخش ارزیابی عملکرد محیط‌ زیست را مرهون تلاش شبانه‌روزی و اهتمام مستمر به مقوله محیط‌ زیست توسط کارکنان خدوم پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد دانست و بیان کرد: بهبود سیستم‌های پایش و کنترل آلاینده‌های هوا، مدیریت مناسب پسماندهای تولیدی، مصرف بهینه حامل‌های انرژی، توسعه فضای سبز، مدیریت مناسب فاضلاب و پساب تولیدی از مهم‌ترین عوامل دستیابی این موفقیت بزرگ به شمار می‌رود.

این مقام مسئول با بیان اینکه این شرکت همواره در بحث حفاظت محیط‌ زیست جزو شرکت‌های پیشرو و متعالی بوده است، تصریح کرد: تأیید این مدعا کسب عناوین مختلف محیط زیستی در سال‌های گذشته از جمله کسب جایزه ملی محیط‌ زیست از بین ۳۹۴ شرکت دولتی و خصوصی در سیزدهمین همایش جایزه ملی محیط‌ زیست در سال جاری است.

اعزازی‌پور در ادامه به برنامه‌ها و پروژه‌های این شرکت در جهت ارتقای شاخص‌های محیط زیستی اشاره و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها احداث فاز دوم پروژه تغلیظ، پروژه بازیابی پساب‌های بسیار املاح بالا به روش اسمز معکوس(RO4) و فروش «CO2» خروجی فاز اول واحد تغلیظ است.

سرپرست واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: با رویکرد جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران گام برمی‌داریم تا بتوانیم ضمن تولید پایدار گاز در حفظ و صیانت از محیط‌ زیست این میراث گران‌بها همچون گذشته موفق و سربلند باشیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی