انتقام جنایت تروریستی کرمان تنگ‌تر کردن حلقه محاصره اسرائیل است
انتقام جنایت تروریستی کرمان تنگ‌تر کردن حلقه محاصره اسرائیل است
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه انتقام جنایت تروریستی کرمان قطعی است، گفت: عملیات و انتقام راهبردی این است که حلقه محاصره رژیم موقت صهیونیستی تنگ‌تر شود تا دیگر آمریکا و اسرائیلی در غرب آسیا وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در سالروز شهادت سردار دل‌ها، دشمنان اسلام و ایران اسلامی نتوانستند حضور مثال‌زدنی مردم را در جوار مزار حاج قاسم ببینند.

امام جمعه سرخس افزود: حضور مثال‌زدنی مردم، یعنی مردم در راه مقاومت و تقویت جبهه مقاومت و نفرت و برائت از دشمنان سردار و جبهه مقاومت یعنی صهیونیست‌‌ها و تکفیری‌ها قدم برمی‌دارند.

وی بیان کرد: شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به امام زمان(عج) صاحب این کشور و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت، محور مقاومت ایران اسلامی و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به علت این حادثه در این مقطع زمانی تصریح کرد: حاج قاسم پرچم‌دار مبارزه با آمریکا، اسرائیل و تروریست بود؛ صاحبان تروریست‌ها اوج کینه خود را با به خاک و خون کشاندن زائران حاج قاسم در این مقطع زمانی نشان دادند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: داعشی‌ها چون موش‌ها در سوراخ‌شان پنهان شدند؛ حاج قاسم این بزدلان را نابود کرد؛ این اوج ضعف تروریست‌ها بود، برای اینکه توان جنگ مستقیم را ندارند، دست به این ترورهای کور می‌زنند.

وی عنوان کرد: قلاده‌ داعشی‌ها در دست آمریکا و اسرائیل است؛ امروز اربابان تروریست‌ها در باتلاق طوفان الاقصی فرو رفتند و به‌زودی نابود می‌شوند.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: در مقطعی که دشمن صهیونیستی نمی‌تواند در مقابل غزه بایستند، نتانیاهوی ذلیل به‌دنبال خلاصی از محاصره جبهه مقاومت است؛ در ایران، لبنان و سوریه اقدامات تروریستی انجام می‌دهند تا از این محاصره فرار کنند، اما این محاصره هر روز تنگ‌تر می‌شود.

امام جمعه سرخس بیان کرد: عامل اصلی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی هستند؛ قریب به سه ماه است، مردم غزه در خاک و خون می‌غلتند و همه مسلمانان باید متوجه شوند، تروریست‌ها مزدوران آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی هستند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: هدف دشمن از این جنایت‌ها این است که القای شکست اقتدار نهادهای امنیتی و نظامی ما را داشته باشد؛ نه تنها نهادهای امنیتی و نظامی ما مقتدر هستند، بلکه مردم ما نسبت به این نهادها تعصب دارند و قدر این نهادها را می‌دانند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه انتقام جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان قطعی است، افزود: هم عملیات و انتقام تاکتیکی و از آن مهم‌تر باید انتقام و عملیات راهبردی انجام شود؛ عملیات راهبردی این است که حلقه محاصره رژیم موقت صهیونیستی تنگ‌تر شود تا دیگر آمریکا و اسرائیلی در غرب آسیا وجود نداشته باشد.

امام جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه تبیین زمینه‌ساز، راه‌شناسی و راهیابی برای درک حقیقت و فهم باطل است، گفت: در دوران جاهلیت مدرن توسط رسانه‌ها و فضای مجازی که عمده آن در اختیار صهیونیست‌ها است، راه حقیقت را غبارآلود می‌کنند تا از مسیر منحرف و با تردید گام برداریم.

وی افزود: دشمن همیشه پنجه‌های چدنی خودش را در دستکش مخملی پنهان می‌کند؛ افسران جنگ نرم جهاد تبیین باید دسیسه‌های دشمن را برملا کنند؛ در جهاد تبیین باید فرصت‌ها و میدان را از دشمنانمان بگیریم.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی