شعله‌های خشم انقلابی مجاهدان ریشه جنایتکاران را می‌سوزاند
شعله‌های خشم انقلابی مجاهدان ریشه جنایتکاران را می‌سوزاند
در بیانیه امام جمعه اهل سنت سرخس در محکومیت حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان آمده است: بدون شک این اقدام ناجوانمردانه و غیر انسانی توسط عوامل استکبار و صهیونیست انجام گرفته است؛ به‌زودی شعله‌های خشم انقلابی مجاهدان ریشه جنایتکاران را خواهد سوزاند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در بیانیه مولوی سیدعبدالعزیز پارسا، امام جمعه اهل سنت سرخس در محکومیت حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن کودکان، زنان و افراد بی‌گناه شد، غم و اندوه کشور عزیزمان را فرا گرفت.

بدون شک این اقدام ناجوانمردانه و غیر انسانی توسط عوامل استکبار و صهیونیست انجام گرفته و با این اقدام ضد بشری میزان پلیدی و دشمنی خود را بیش از گذشته آشکار کردند، غافل از اینکه شعله‌های خشم انقلابی مجاهدان ریشه جنایتکاران را خواهد سوزاند.

اینجانب، روحانیت و جامعه اهل سنت شهرستان سرخس این مصیبت جانکاه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و تمامی داغ‌دیدگان این حادثه تلخ تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند غفران برای شهدا و شفای عاجل برای مجروحان مسئلت داریم.

سیدعبدالعزیز پارسا، امام جمعه اهل سنت سرخس

۱۴ دی ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی