دستگیری ۱۸ نفر در طرح پیشگامان امنیت انتظامی پلیس سرخس
دستگیری ۱۸ نفر در طرح پیشگامان امنیت انتظامی پلیس سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: در طرح پیشگامان سه امنیت انتظامی که با هدف پیشگیری از سرقت‌های خُرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان سرخس اجرا شد، ۱۸ نفر دستگیر و ۸ فقره انواع سرقت کشف شد.

سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: طرح سراسری پیشگامان امنیت انتظامی با محوریت برخورد با سارقان خُرد و خشن و پاکسازی محل‌های ناامن و پارک‌ها با همکاری و همراهی مردم فهیم و قانون‌مدار در سرخس اجرا شد.

وی افزود: در طرح پیشگامان سه امنیت انتظامی که با هدف پیشگیری از سرقت‌های خُرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان سرخس اجرا شد، ۱۸ نفر شامل ۶ نفر معتاد مواد مخدر، هشت نفر سارق، سه نفر مال‌خر و یک نفر قاچاقچی سوخت دستگیر و هشت فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی سرخس تصریح کرد: در این طرح که به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد، سه دستگاه موتورسیکلت و هفت دستگاه خودرو توقیف و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

علائی تصریح کرد: با اجرای این طرح همچنین ۱۲ سانت مواد مخدر شیشه و یک‌هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت نفت سفید قاچاق کشف شد.

علائی در پایان با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای طرح‌های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی، کنترل جرائم، برخورد با اراذل و اوباش و در نهایت افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت‌مندی مردم عزیز است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی