آخرین وضعیت مصدومان حادثه پالایشگاه گاز سرخس تشریح شد
آخرین وضعیت مصدومان حادثه پالایشگاه گاز سرخس تشریح شد
رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس، آخرین وضعیت مصدومان حادثه نشت گاز ترش که در واحد شماره ۲ تصفیه گاز این شرکت در حین عملیات تعمیرات اساسی در تاریخ دوم شهریور اتفاق افتاده بود و دچار مسمومیت شدند را تشریح کرد.

رضا رضازاده، رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، از آخرین وضعیت کارکنانی که در حادثه نشت گاز ترش که در واحد شماره ۲ تصفیه گاز این شرکت در حین عملیات تعمیرات اساسی در تاریخ دوم شهریور اتفاق افتاده بود و دچار مسمومیت شدند، خبر داد.

وی به نقل از دکتر وحید مالکی، مدیر بهداشت و درمان شمال و شمال شرق صنعت نفت گفت: مصدومانی که در بیمارستان سرخس تحت مراقبت بودند خوشبختانه با بهبودی و سطح هوشیاری کامل از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس افزود: آقای یونس فتحی از دیگر مصدومان حادثه وضعیت تنفس و سطح هوشیاری‌ وی به حالت طبیعی برگشته و بر اساس تشخیص تیم پزشکان معالج دستگاه تنفس مصنوعی از وی جدا شده است و تحت رسیدگی‌های تکمیلی پزشکی قرار دارد.

رضازاده در ادامه به وضعیت و شرایط آقایان منوچهر علیمیرزایی و موسی دهقان دو مصدوم دیگر این حادثه اشاره و بیان کرد: این دو نفر در مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری هستند و آزمایشات لازم از آن‌ها گرفته شده است؛ به گفته تیم درمان، شرایط هر دو این همکارانمان نیز پایدار و رو به بهبود است.

وی در پایان تصریح کرد: آقایان منوچهر علیمیرزایی و موسی دهقان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی هستند و اقدامات و رسیدگی‌های درمانی تا بهبودی کامل آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی