پیام محرم یعنی نگذاریم با ترویج بی‌حجابی خون سیدالشهدا پایمال شود
پیام محرم یعنی نگذاریم با ترویج بی‌حجابی خون سیدالشهدا پایمال شود
امام جمعه سرخس گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید بدانند که مردم در خط انقلاب و رهبری هستند؛ پیام مردم در محرم این است که نگذاریم با ترویج بی‌حجابی خون مطهر امام حسین(ع) و شهدا پایمال شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به تبلیغات دشمن برای کم‌رنگ شدن مجالس حسینی اظهار کرد: دشمنان امام حسین(ع) با تبلیغات گسترده قبل از محرم و تشکیل کمپین و با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال این بودند که مردم به هیئت نروند و سیاه‌ نپوشند، برای اینکه مجالس امام حسین(ع) کم رونق باشد، اما پیروان و عاشقان آن حضرت امسال سنگ‌ تمام گذاشتند.

امام جمعه سرخس افزود: امسال مردم ما مراسم روز تاسوعا و عاشورای حسینی را پرشورتر از سال قبل برگزار کردند؛ دشمنان باید بدانند که این ملت، ملت امام حسین(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در تاسوعا و عاشورای امسال در شهرستان سرخس زحمت کشیدند تا مراسم‌ها با شور و شعور برگزار شود، به‌ویژه نیروهای مسلح که حافظ امنیت مجالس عزای حسینی بودند، قدردانی داریم؛ برای تعظیم شعائر الهی باید هرچه می‌توانیم تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: مجالس عزای حسینی باید بعد از عاشورای حسینی گسترش بیشتری پیدا کند و مساجد و روضه‌های خانگی و ایستگاه‌های صلواتی فعال باشند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: برای برپایی موکب شهرستان سرخس در کربلای معلی مثل سال‌های قبل مردم ولایتمدار شهرستان نذورات خود را اهدا و اموال خود را بیمه کنند.

امام جمعه سرخس گفت: مراسم‌های محوری در شهرستان سرخس کار پسندیده‌ای است و آرزوی ما هم این است که روزی در عاشورای حسینی تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان زیر یک پرچم جمع شوند و عزاداری باشکوهی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: افتخار ما این است که نخستین خونخواهان امام حسین(ع) ایرانیان و مردم سیستان بودند؛ سیستانی به خونخواهی امام حسین(ع) قبل از قیام توابین و مختار به پا خواستند؛ امسال هم در این رابطه برنامه منسجمی در شهرستان سرخس برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترویج بدحجابی و بی‌حجابی طرح دشمن برای براندازی است، گفت: وقتی فساد رواج پیدا کرد، ارزش‌ها از بین می‌روند؛ همگان موظف‌اند نگذارند با ترویج بدحجابی خون سیدالشهدا(ع) پایمال شود.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید بدانند که مردم در خط انقلاب و رهبری هستند؛ پیام مردم در محرم این است که نگذاریم با ترویج بی‌حجابی خون مطهر امام حسین(ع) و شهدا پایمال شود؛ با دلسوزی باید امر به معروف و نهی از منکر را ترویج کنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی