۲۰۰ سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد سرخس توزیع شد
۲۰۰ سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد سرخس توزیع شد
مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس از توزیع 200 سبد کالای اهدایی از طرف حرم امام رضا علیه‌السلام بین مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: بیشترین تعداد مددجویان این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که باید برای ارتقای سلامت اجتماعی و توانمندی اقتصادی این گروه برنامه‌ریزی و تلاش مضاعفی انجام داد.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس با اشاره به اقدامات این نهاد در شهرستان، تصریح کرد: معطوف شدن نگاه‌ها به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، نهادینه کردن مدیریت مصرف و توسعه مشارکت‌های مردمی و سطح‌بندی خدمات و متناسب نیاز روز با رویکرد فرهنگی، توانمندسازی، اشتغال و خودکفایی از مهم‌ترین اهداف و ویژگی‌هایی است که این نهاد مقدس آن را به‌طورجدی پیگیری می‌کند.

 

دادمحمدی خاطرنشان کرد: در همین راستا ۲۰۰ خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به مناسبت سال جدید از دریافت سبد کالای اهدایی از طرف حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام بهره‌مند شدند.

 

وی در پایان اظهار داشت: این سبد کالاهای اهدایی با حضور مدیریت کمیته امداد و دو تن از خدام حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام در روستاهای محروم منطقه و بین بیماران نیازمند هر سبد به ارزش یک میلیون ریال توزیع شد.

انتهای پیام/