فراخوان شرکت در پویش سراسری «کتاب‌خوان مجازی»
فراخوان شرکت در پویش سراسری «کتاب‌خوان مجازی»
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سرخس گفت: طرح سراسری پویش «کتاب‌خوان مجازی» با هدف ایجاد فضایی برای معرفی و اشتراک کتاب‌های خوانده شده در فضای مجازی در سراسر کشور برگزار می شود.

راحله عرب قدیمی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: طرح سراسری پویش «کتاب‌خوان مجازی» با هدف ایجاد فضایی برای معرفی و اشتراک کتاب‌های خوانده شده در فضای مجازی در سراسر کشور برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی سرخس افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش «کتاب‌خوان مجازی» می‌توانند با بیان اطلاعات کتاب‌شناختی درباره کتاب مورد نظر با جمله‌ای زیبا یا بخشی از کتاب در قالب ویدئو‌های کوتاه به مدت یک تا هفت دقیقه، خود و کتاب را به صورت مشخص، صحیح و واضح معرفی کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

وی بیان کرد: همه گروه‌های سنی می‌توانند در پویش «کتاب‌خوان مجازی» شرکت کنند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

 

عرب قدیمی تصریح کرد: پویش کتاب خوان مجازی یکی از برنامه‌های مهم ترویجی کتاب و کتابخوانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۵ است و در این راستا در چندین نوبت ویدئو‌های ارسالی ارزیابی و از برگزیدگان تقدیر می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی سرخس در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کتابخانه عمومی دکتر شریعتی سرخس و یا کانال تلگرامی@ketabclip  مراجعه کنند.

انتهای پیام/