مشارکت ۷۴ درصدی مردم سرخس در انتخابات/ بدهی یک میلیاردتومانی مشترکان دولتی به شرکت توزیع برق سرخس
مشارکت ۷۴ درصدی مردم سرخس در انتخابات/ بدهی یک میلیاردتومانی مشترکان دولتی به شرکت توزیع برق سرخس
فرماندار سرخس از مشارکت 74 درصدی مردم شهرستان سرخس در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سرخس در سال ۱۳۹۴ که به یاد شهید موسی رامون برگزار شد، گفت: امروز امنیت شهرستان سرخس نتیجه همکاری تمامی مسئولان است و همین امر باعث شد انتخابات در فضایی آرام برگزار شد.

 

فرماندار سرخس به مشارکت پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات اشاره کرد و افزود: ۳۵ میلیون نفر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرنگان رهبری شرکت کردند و مشارکت ۶۲ درصدی را شاهد بودیم.

 

سنجرانی ادامه داد: در شهرستان سرخس نیز شاهد مشارکت ۷۴/۷۲ درصدی بودیم و در بخش مرزداران هم این مشارکت به بیش از ۷۷ درصد رسید.

 

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله در انتخابات حضور حداکثری بود، که محقق شد.

 

فرماندار سرخس بیان داشت: علیرغم بسیاری از مشکلات در شهرستان، مشکل خاصی در موضوع انتخابات نداشتیم.

 

سنجرانی در ادامه به رصد طرح های عمرانی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی از هم اکنون برنامه های پیشنهادی خود را به کمیته برنامه ریزی شهرستان برای سال ۹۵ ارائه کنند.

 

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان تشکیل شده است، عنوان کرد: جلسات ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان برگزار شده است و کمیته های ۱۲ گانه آن مشخص شده اند.
 

فرماندار سرخس در پایان به پرداخت بدهی آب و برق دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: بیش از یک میلیارد تومان دستگاه های اجرایی شهرستان به اداره برق بدهی دارند که باید از طریق استان پیگیری های لازم را برای پرداخت آن داشته باشند.

انتهای پیام/