پیدایش آل سعود با تلاش جاسوسان انگلیسی بود/ رژیم سعودی غاصبانه لقب خادمی حرمین شریفین را برای خودش یدک می کشد
پیدایش آل سعود با تلاش جاسوسان انگلیسی بود/ رژیم سعودی غاصبانه لقب خادمی حرمین شریفین را برای خودش یدک می کشد
فرمانده سپاه ناحیه سرخس گفت: رژیم سعودی غاصبانه لقب خادم حرمین شریفین را برای خودش یدک می کشد.

سیدمرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تسلیت فاجعه اسفناک منا گفت: این حادثه به خاطر بی تدبیری محض حکام آل سعود صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرخس افزود: پیدایش آل سعود با تلاش جاسوسان انگلیسی بود و زمانی به عنوان یک کار موفق توسط مستر همفر، جاسوس بزرگ انگلیسی از پیدایش آل سعود استقبال می شود.

 

شارعی مقدم بیان کرد: مستر همفر با شناسایی عبدالوهاب در عربستان نقطه ی صد در صد افتراق را برای جهان اسلام ایجاد کرد.

 

وی عنوان کرد: انگلیس با برنامه ریزی هایی که داشت عبدالوهاب را در بین کشورهای اسلامی تقویت کرد و با همکاری با سعودی ها در عربستان حکومت آل سعود را در عربستان ایجاد کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرخس افزود: مشخص است که فردی که با تدبیر پیر استعمار یعنی انگلیس در جهان اسلام کاشته شود هرگز به نفع جهان اسلام تدبیر نخواهد کرد و صد در صد منافعش برای دشمن و در حال حاضر رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

 

شارعی مقدم با بیان اینکه هر برنامه ای که آل سعود داشته است در راستای منافع اسرائیل بوده است، گفت: تخریب افتخارات جهان اسلام، تخریب منطقه خیبر، تخریب منطقه تبوک، تخریب بیت ائمه اطهار، تخریب خانه حضرت زهرا (س) و تخریب کوچه بنی هاشم در جهت حذف شعائر دینی تاریخی ما و برای خدمت به رژیم صهیونیستی بوده است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز رژیم غاصب سعودی، فجایع بزرگی در زمان های مختلف علیه جهان اسلام از جمله هجوم به کشور بحرین، هجوم به کشور یمن، حمایت از تروریست ها و همچنین دخالت در امور داخلی کشور سوریه را با استفاده از تروریست ها به وجود آورده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرخس اظهار کرد: مناسک بزرگ حج که بزرگترین شعائر دینی است و می تواند بزرگترین نقطه اوج افتخار ما در جهان باشد متاسفانه با بی تدبیری رژیم سعودی نا امن شده است.

 

شارعی مقدم گفت: وقتی رژیمی که کوچکترین حقوق ملت خود را رعایت نمی کند صد در صد برای بقیه جهان اسلام هم نمی تواند رهبر و خادم مناسبی باشد.

 

وی افزود: وقتی ملت عربستان از کمترین حقوق دموکراسی یعنی انتخابات در کشور خودشان برخوردار نیستند و حق رای ندارند و نیمی از جامعه نیز در کشور عربستان سعودی از حقوق اجتماعی محروم هستند، چگونه رژیم سعودی می تواند به عنوان مرجع دینی جهان اسلام و خادم حرمین شریفین خود را معرفی کند؟

 

فرمانده سپاه ناحیه سرخس بیان کرد: رژیم سعودی غاصبانه لقب خادم حرمین شریفین را برای خودش یدک می کشد.

 

شارعی مقدم در پایان تاکید کرد: همه ی کشورهای اسلامی باید برای برنامه ریزی و مدیریت حج باید به کار گرفته شوند تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در حرم امن الهی نباشیم.

انتهای پیام/ع