محمدمهدی مروج الشریعه با حکم وزیر کشور به‌عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از صبح توس، محمدمهدی مروج الشریعه با حکم وزیر کشور به‌عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

مروج الشریعه که سابقه فعالیت در سمت «معاون برنامه‌ریزی استانداری سیستان و بلوچستان» در سال‌های پایانی دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد، اخیراً به‌عنوان «دبیر کل جمعیت دوستداران توسعه مشهد الرضا» به فعالیت خود در مشهد ادامه می‌دهد که حواشی بسیاری به وجود آورده.

جمعیتی که وی دبیر کلی این را به عهده دارد، در نشست خبری که ۸ شهریورماه برگزار شد اعلام موجودیت و مواضع خود را برای رسانه‌های بیان کرد.

دبیر کل این جمعیت در مرحله اول، هدف تأسیس آن را انتقال تجربیات مدیریتی به مدیران استان و به‌خصوص مدیریت شهری مشهد عنوان کرده است.

وی در این نشست خبری اظهار کرد: ما به توسعه سیاسی نیز اعتقاد داریم و در این زمینه کار خواهیم کرد ولی فعالیت‌های جمعیت دوستداران توسعه مشهد الرضا(ع) فقط به تلاش برای توسعه سیاسی خلاصه نمی‌شود و به توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی هم می‌پردازیم.

وی ادامه داد: نظر صریح و مخالفت جدی خود را با سیاست‌هایی که نادرست و غیرمنطقی می‌دانیم، اعلام خواهیم کرد و شورای اسلامی و شهرداری را با ارائه راهکار پیشنهادی کمک خواهیم کرد.

ایرج یزدانبخش به‌عنوان مسئول کمیته اقتصادی و تولید جمعیت دوست‌داران توسعه مشهد در بخشی از سخنان خود گفت: امیدوارم روزی در خدمتتان باشیم که اخبار خوشی را بدهیم، ما تازه شروع کرده‌ایم ولی دیدمان بسیار وسیع و کارشناسانه و اجرایی است؛ ما خیلی خوب می‌توانیم دوستداران مشهد را جمع کنیم، کار ما فرهنگ‌سازی است، ما باید فرهنگی را در شهرداری به وجود بیاوریم که پارک ملی و قشنگ ما یعنی کوهسنگی را گورستان نکند! این چه اعتقادی و مردم‌دوستی شهرداری است که رفت آنجا را گورستان کرد؟ شما(خبرنگاران) باید حمله می‌کردید و می‌گفتید این شهدایی که آنجا دفن شدند عزیزتر از شهدای بهشت رضا نیستند! بپیچید به اعمالشان، ما هم کمکتان می‌کنیم.

خواهشم این است واقعاً خبرنگار باشید؛ قدم‌هایی که قلم‌های شما برمی‌دارد متحول می‌کند. خواهش می‌کنم بیشتر قاطی کار بشوید. ما جمعیت دوستداران مشهدیم.

با وجود چنین موضع‌گیری مغرضانه‌ای نسبت به ساحت مقدس شهدای گمنام و همچنین سکوت معنادار دبیر کل این جمعیت که امروز در سمتی اجرایی منصوب‌شده، جای سؤال باقی می‌ماند که آیا چنین تفکری در مدیریت استان جای خود را بازکرده یا وزیر کشور نسبت به این موضوع آگاه نبوده؟

انتهای پیام/