عضو مجلس خبرگان گفت: اگر امروز جوانان رزمنده ما در سوریه می جگند و به شهادت می رسند به این دلیل است که اگر ما در آنجا با گروهک های تکفیری و تروریستی مقابله نکنیم ، باید در خوزستان و مرزهای کشور هزینه های سنگینی متحمل شویم چرا که طراحی های اصلی آنها ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است .

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از امید نیوز ، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان در مراسم تشییع شهید ایوب رحیم پور چهارمین شهید مدافع حرم از امیدیه ضمن تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده این شهید والامقام اظهار کرد : از آنجایی که تنها راه زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) حسینی شدن هست لذا این شهدا در راه دفاع از ارزش ها حسینی جنگیدند و به شهادت رسیدند.

 

عضو مجلس خبرگان در پاسخ به این سوال که چرا امروز رزمندگان در سوریه به شهادت می رسند ، عنوان کرد : اگر امروز جوانان رزمنده ما در سوریه می جگند و به شهادت می رسند به این دلیل است که اگر ما در سوریه با گروهک های تکفیری و تروریستی مقابله نکنیم ، باید در خوزستان و مرزهای کشور هزینه های سنگینی متحمل شویم چرا که طراحی های اصلی آنها ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است .

 

وی با بیان این مسئله که شهدای مدافع حرم در واقع شهدای مرزهای بین المللی اسلام و مقاومت هستند ابراز کرد :  اعتقاد داریم ثواب شهادت شهدای مدافع حرم از ثواب جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بیشتر است چون هم جنگ با آمریکا و اسرائیل است و هم جنگ با مزدوران آنها محسوب میشود.

 

آیت الله کعبی ادامه داد : شهدای مدافع حرم به صورت داوطلبانه میدان پرخطر جهاد و فداکاری در راه خدا را بر میدان عافیت طلبی ترجیح دادند و این وظیفه ای است که همه به دوش بکشند تا در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم و از تنها پرچمدار جهان اسلام یعنی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) حمایت کنیم.

 

استاد برجسته حوزه های علمیه کشور تصریح کرد : امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود مقام معظم رهبری را سد محکمی در مقابل خود می بیند لذا برای ضربه زدن به محتوای نظام دست به هر کاری میزند اما بدانند تا زمانی که وجود مقام معظم رهبری برقرار است دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

وی در پایان با تاکید بر ادامه راه شهیدان مدافع حرم توسط مردم و مسئولین خاطر نشان کرد : دشمن برای رهبری و انتخابات این نظام نقشه دارند ، به قول مقام معظم رهبری که فرمودند ، دشمن به دنبال این است که یک شخص معمم در راس این نظام باشد تا خواشته های آمریکا و انگلیس را اجرا بکند اما بدانند مردم خواب راحت را از دشمنان اسلام در ۷ اسفند پریشان خواهند .

انتهای پیام/م