رزمایش موشکی سپاه پاسداران مصداق انقلابی عمل کردن بود/ دشمن در پروژه نفوذ به دنبال تخریب چهره های وفادار به نظام و انقلاب است
رزمایش موشکی سپاه پاسداران مصداق انقلابی عمل کردن بود/ دشمن در پروژه نفوذ به دنبال تخریب چهره های وفادار به نظام و انقلاب است
امام جمعه سرخس با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه در برابر تمامی ابرقدرت ها ایستاده اند، گفت: عمل فرزندان سپاهی و بسیجی ما در رزمایش موشکی مصداق انقلابی عمل کردن بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جامعه ای که در آن توجه به عفاف و حجاب نشود، حضرت زهرا (س) از آن جامعه غضبناک می شوند.

 

امام جمعه سرخس افزود: اگر در جامعه ای نفاق اخلاقی و اجتماعی و به خصوص نفاق سیاسی اتفاق بیافتد، بایدمنتظر هتک حرمت به اهل بیت علیهم السلام باشیم، همانطور که در آن زمان با شکل گیری نفاق سیاسی و دورویی، جامعه دچار کفر و شرک شد و حادثه هتک حرمت به خانه حضرت زهرا (س) رخ داد.

 

خطیب نمازجمعه سرخس فساد در پوشش اصلاح را از مصادیق نفاق سیاسی عنوان کرد و افزود: نفاق سیاسی موجب شد تا علی علیه السلام ۲۵ سال خانه نشین شود و بشریت از این خانه نشینی خسارت ببیند.

 

وی در ادامه با تقدیر از حضور ۷۴ درصدی مردم شهرستان سرخس در انتخابات هفتم اسفندماه تصریح کرد: این حضور باعث رضایتمندی مقام معظم رهبری شد و خواسته ایشان در حضور حداکثری را محقق کرد.

 

ارژنگ با تبریک به نماینده منتخب مردم سرخس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است، پاسداری از خون شهیدان است، و امیدواریم نماینده منتخب که نیرویی جوان و ولایی است در مسیر شهدا و شکوفایی استعدادهای مردم منطقه گام بردارد.

 

امام جمعه سرخس بیان داشت: حضور ۶۲ درصدی مردم ایران اسلامی در انتخابات نشان داد که مردم و تمامی گروه هایی که در انتخابات حضور داشتند، پایبند به نظام اسلامی هستند.

 

ارژنگ عنوان کرد: در این انتخابات هم شاهد شکل گیری مجلس خبرنگانی ولایی و انقلابی بودیم  و هم پیکره مجلس شورای اسلامی را نیروهایی انقلابی و ارزشی شکل دادند.

 

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرنگان، گفت: امروز رسالت نخبگان این است که پای انقلاب بمانند و شرط اساسی برای انقلابی ماندن، پیروی از ولایت فقیه و رهبری انقلاب است.

 

خطیب نمازجمعه سرخس اظهار داشت: فتنه گرانی که در سال ۸۸ به نظام اسلامی خسارت وارد کردند، با رای دادن در این انتخابات دروغگویی آن ها برای مردم به اثبات رسید.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه در برابر تمامی ابرقدرت ها ایستاده اند، تصریح کرد: عمل فرزندان سپاهی و بسیجی ما در رزمایش موشکی مصداق انقلابی عمل کردن بود.

 

امام جمعه سرخس تصریح کرد: اگر روزی غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، موشک های دوربرد ما، جواب او را می دهند و این رژیم غاصب را در نطقه خفه خواهند کرد.

 

ارژنگ در ادامه به پروژه نفوذ دشمن اشاره و بیان داشت: دشمنان در پروژه نفوذ به دنبال تخریب چهره های وفادار به نظام و انقلاب هستند و این نفوذ و تبلیغات دشمن در انتخابات امسال نیز خود را نشان داد و موجب شد، چهره های انقلابی و ولایی مانند آیت الله مصباح و یزدی به مجلس خبرنگان رهبری راه پیدا نکنند.

 

امام جمعه سرخس با تسلیت درگذشت آیت الله طبسی اظهار کرد: آیت الله طبسی تا پایان عمر جایگاه و مواضع انقلابی خود را حفظ کردند و در کنار رهبری ایستادند.

 

وی در پایان همچنین با تبریک انتصاب آیت الله علم الهدی به نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور حجت الاسلام رئیسی که از جنس مردم هستند، با همکاری، تعامل  و همفکری با ایشان شاهد کمک های خوبی به مردم و تحولاتی شگرف در منطقه باشیم.

 

انتهای پیام/