نظريه پردازان توطئه با بررسي تصاوير شبيه به رئيس جمهور روسيه، مدعي شدند پوتين فناناپذير است.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از دیلی میل، نظریه پردازان توطئه با بررسی تصاویر شبیه به ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور روسیه مدعی شدند پوتین از عنصر جاودانگی برخوردار است.

با ورود دو تصویر به شبکه های اجتماعی – تصاویری که شباهت بسیار زیادی به رئیس جمهور روسیه دارند، گمانه زنی هایی مطرح شده است که از جاودانه بودن پوتین حکایت دارند.

شباهت عجیب پوتین به سرباز روسی در 76 سال پیش +عکس

این تصاویر که به سال های ۱۹۲۰(۱۲۹۹) و ۱۹۴۱ (۱۳۲۰) باز می گردند، دو سرباز روس را نشان می دهد که شباهتی عجیب و غیر طبیعی به رئیس جمهور کنونی روسیه دارند. همین موضوع به فرضیه جاودانه بودن رئیس جمهور روسیه دامن زده است و بر همین اساس، برخی می گویند ولادیمیر پوتین بیش از ۶۳ سال دارد!

“دیسکلوز تی وی” در گزارشی نوشت: عکس هایی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که شباهت زیادی به رئیس جمهور روسیه دارند. این موضوع باعث شده است برخی مدعی شوند تصاویر مذکور، متعلق رئیس جمهور روسیه است. برخی می گویند ولادیمیر پوتین همان ولاد سوم – ولاد به میخ کشیده شده و یا ولاد دراکولا – است که در سال ۱۴۳۱ متولد شد.

برخی نیز مدعی شدند ولادیمیر پوتین “لیزا گرادینی دل جیوکوندو” — زنی که گفته می شود مدل داوینچی برای نقاشی معروف مونالیزا بود — است. آنها مدعی شدند ولادیمیر پوتین از قدرتی برخوردار است که می تواند در زمان سفر کند و در جسم شخصیت های مختلفی ظاهر شود.

هیچ یک از فرضیه های بالا از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است. تنها واقعیت موجود در خصوص ولادیمیر پوتین اینست که وی ۶۳ سال دارد، رئیس جمهور روسیه است و سوارکاری نیز می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/