سلسله رزمایش‌ها برای تأمین معیشت و زندگی آرام مردم است
سلسله رزمایش‌ها برای تأمین معیشت و زندگی آرام مردم است
حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه ثبات و شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت است، گفت: سلسله رزمایش‌های اخیر ارتش و سپاه برای تأمین معیشت و زندگی آرام مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه اطاعت از فرمان ولایت، نصرت الهی را در پی دارد، اظهار کرد: ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و ایران اسلامی در برخی صنعت‌ها مثل موشکی، نظامی و دفاعی پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشته است، چون در این صنعت‌ها جوانان انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی پای‌کار هستند.

وی تصریح کرد: اگر همه درهای گشایش بسته شود و همه جهان درب‌های پیشرفت را به روی ما ببندند، بازهم ترسی نداریم، چون ملت ایران خدای متعال را داریم.

حجت‌الاسلام بختیاری به رزمایش اخیر ارتش و سپاه اشاره و تصریح کرد: برگزاری رزمایش‌های سریالی اخیر ارتش و سپاه دشمنان را به وحشت انداخت و دوستان را خوشحال کرد و این همان نتیجه نصرت الهی و ایستادگی در خط ولایت است.

خطیب نماز جمعه سرخس افزود: بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی در منطقه غرب آسیا توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد بودیم و از طرفی رزمایش موشکی سپاه، تولدی دیگر برای بازدارندگی موشکی ایران اسلامی به وجود آورد.

امام‌جمعه سرخس با اشاره اینکه این سلسله رزمایش‌ها برای تأمین معیشت و زندگی آرام مردم است، بیان کرد: دشمنانی داریم که بی‌رحم هستند و اگر این قدرت را نداشته باشیم و بفهمند ضعیف هستیم، صد برابرش را با یک حمله موشکی بر ما تحمیل می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر این رزمایش‌ها برگزار نشود، زیرساخت‌های کشورمان همچون سوریه مورد هدف گروه‌های تروریستی همچون داعش قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه ثبات و شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت است، گفت: با برگزاری این رزمایش‌ها، امنیت را به رخ دشمنان کشیدیم.

خطیب نماز جمعه سرخس افزود: ایران اسلامی، ایران ماه قبل و سال قبل نیست؛ امروز به لطف مجاهدت نیروهای مسلح آن به آن به قدرت دفاعی و موشکی ما افزوده می‌شود و در واقع یکی از پیام‌های این رزمایش‌ها این است که می‌شود با مدیریت جهادی کشور را نجات داد.

امام‌جمعه سرخس به روی کار آمدن جو بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا اشاره و تصریح کرد: برخی‌ها در داخل با روی کار آمدن جو بایدن به دنبال اجرای برجام‌های دو و سه هستند، اما مردم ما متوجه هستند و فریب این سیاست‌ها را نمی‌خورند.

وی بیان کرد: وحشی‌هایی مثل بایدن که داعش ساخته آن‌هاست با مدلی که ظاهر و باطنشان فرق می‌کند و باطن خطرناکی هم دارند، به دنبال تجزیه نرم برخی کشورها مانند یمن هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان گفت: آمریکا امروز روی گسل‌های تجزیه‌طلبی است و در آینده نیز این گسل‌ها فعال‌تر خواهد شد و این زلزله سیاسی و دوقطبی که در آمریکا رخ داده، این کشور را به سمت نابودی پیش می‌برد.

انتهای پیام/