ساختمان دارالقرآن جوادالائمه (ع) بزنگان سرخس افتتاح می شود
ساختمان دارالقرآن جوادالائمه (ع) بزنگان سرخس افتتاح می شود
مدیر دارالقرآن جوادالائمه (ع) بزنگان سرخس گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ساختمان دارالقرآن برکت جوادالائمه (ع) بزنگان با هزینه‌ای بالغ‌بر 7 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سعید کرمانی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: این پروژه با ۵۰۰ مترمربع زیربنا و هزینه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع ساخته‌شده است.

 
مدیر دارالقرآن جوادالائمه (ع) بزنگان سرخس افزود: زمین این مجموعه قرآنی، توسط خانواده مرحوم شهریاری اهداشده و هزینه‌های ساخت پروژه با مشارکت مجمع خیرین محلی دارالقرآن، بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی فراهم‌ شده است.

 

کرمانی خاطرنشان کرد: مردم بزنگان در قالب مجمع خیرین محلی و انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل نوسازی مدارس، حدود ۲۵۰ میلیون تومان از هزینه‌های این پروژه را تأمین کرده‌اند و تأمین اعتبار مراحل تکمیلی پروژه توسط اداره کل نوسازی مدارس و بنیاد برکت انجام‌ شده است.

 
وی تصریح کرد: این پروژه قرآنی با حضور مسئولان استانی و شهرستان، صبح روز سه‌شنبه ۲۰ بهمن ماه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 
درخشش دانش آموزان بزنگانی در مسابقات قرآنی مراحل شهرستان و استان، علاقه زیاد مردم منطقه به فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های چشمگیر دارالقرآن جوادالائمه، «بزنگان» را به‌عنوان روستای قرآنی در سطح استان معرفی کرده است.

انتهای پیام/