دستور رئیس جمهور برای تسریع در حل معضل ریزگردهای سرخس
دستور رئیس جمهور برای تسریع در حل معضل ریزگردهای سرخس
رئیس جمهور در جمع مردم سرخس گفت: باید درباره حل ریزگردهای سرخس اقدام سریع انجام شود و صیانت از جان مردم این شهرستان مسئله بسیار مهمی برای ما است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز با حضور در بهشت نبی شهرستان سرخس در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: در برنامه خودم داشتم که حتما به سرخس بیایم، مردم سرخس دلدادگی آنها به انقلاب، نظام، ارزش‌ها و شهدای بزرگواری که تقدیم کردند، مشخص است و این مجموعه بهشت نبی و مزار شهدا گواه بر بصیرت و ایستادگی مردم سرخس است؛ مردم سرخس مردمی هستند که همواره نسبت به ارزش‌ها پایبند هستند.

رئیس جمهور افزود: به زودی آقای استاندار ظرف چند روز آینده قضیه فرماندار سرخس را قطعی می‌کنند و به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی با اشاره به معضل ریزگردهای سرخس گفت: باید درباره ریزگردهای سرخس اقدام سریع انجام شود، صیانت از جان مردم اینجا مسئله بسیار مهمی برای ما است، کارهای بسیار مهمی در منطقه سرخس انجام شده است و در حال انجام است.

رئیسی عنوان کرد: برای ریزگردها یک کارگروه‌ با حضور دستگاه‌های مختلف سریع تشکیل شود زیرا مردم سرخس مردم مرزبانی هستند، مرزبانان امینی هستند که باید از جان آنها صیانت شود و این ریزگردها مردم سرخس را اذیت می‌کند و حتما باید اقدام سریعی انجام شود و اگر لازم است بودجه و اعتباراتی در این زمینه تامین شود تا این نگرانی نسبت به مردم عزیزمان رفع شود.

رئیس جمهور افزود: در سرخس کارهای بزرگی در حال انجام شدن است و ما تاکید کردیم بر مسئولان منطقه که حتما بومی‌گزینی کنند و حتما نیروهای که در منطقه هستند و کارآمد هستند آنها به کار گرفته شوند و اولویت با نیروهای بومی در این منطقه باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه‌یافتگی اولویت با نیروهای بومی منطقه باشد، گفت: موضوع جذب نیروهای بومی کارآمد باید در دستور کار باشد و انجام شود، در مناطق دیگر نیز تاکید کردیم که باید نسبت به جذب بومی‌ها حتما توجه شود.

انتهای پیام/