حساب شهرستان بن‌بست سرخس در ممنوعیت تردد به مشهد باید از سایر شهرها جدا شود/ ضرورت راه‌اندازی پویش درختکاری در سرخس
حساب شهرستان بن‌بست سرخس در ممنوعیت تردد به مشهد باید از سایر شهرها جدا شود/ ضرورت راه‌اندازی پویش درختکاری در سرخس
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: با توجه به اینکه سرخس شهرستانی بن‌بست است و مردم این شهرستان برای تأمین ارزاق و کالاهای اساسی و مسائل بهداشت و درمان خود مراجعات زیادی به مشهد دارند، از مسئولان انتظار می‌رود با تصویب ضوابطی، حساب این شهرستان را از سایر شهر‌های استان در ممنوعیت تردد جدا کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مسئولان ما در قضیه برجام باید مواظب باشند دوصدایی در کشور بلند نشود.

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: مسئولان کشور باید با بصیرت، معرفت، ولایتمداری و شجاعت در برابر دشمنان ملت ایران بایستند چون دشمنی ملت ایران با آمریکا تمام‌شدنی نیست، مگر اینکه هویتی به نام آمریکا وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: آن‌کسانی که در برجام باید مورد خطاب قرار بگیرند و به تعهداتشان عمل کنند، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند که حتی از دادن دارو برای بیماران سرطانی ما کوتاهی می‌کنند؛ آن‌وقت این‌هایی که دارو به ما نمی‌دهند دلسوزی برای ارائه واکسن می‌کنند، واکسنی که موجب کشتار و فلج دریافت‌کنندگانش شده است.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه امروز عده‌ای پول می‌گیرند که پیاده‌نظام دشمن باشند، افزود: امروز عده‌ای نان نظام را می‌خورند و علیه نظام فعالیت می‌کنند؛ این‌ها باید به دنبال همان معبودشان آمریکا بروند.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی عنوان کرد: پرورش مقدم بر تعلیم است؛ دانش آموزان ما اگر بهترین مدارک علمی را هم کسب کنند، اما اخلاق را به همراه علم نداشته باشند، آن علمشان بمب و ویروس می‌شود و بر سر مردم دنیا خراب می‌شود.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: علم‌آموزی در کنار تزکیه و اخلاق، افرادی چون شهید فخری زاده را پرورش می‌دهد که با ساخت واکسن و دارو جان مردم را نجات می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به روز درختکاری و ترویج فرهنگ درختکاری گفت: باید پویشی برای درختکاری در شهرستان سرخس راه‌اندازی شود و دورتادور شهرستان را درخت بکاریم.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: پویش هر سرخسی یک درخت باید راه‌اندازی شود و فرهنگ درختکاری را در سرخس با کاشت درخت‌های مثمر ترویج کنیم.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با اشاره به ممنوعیت تردد در محور سرخس به مشهد تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم با توجه به اینکه سرخس شهرستانی بن‌بست است و مردم این شهرستان با توجه به کمبود برخی امکانات، برای تأمین ارزاق و کالاهای اساسی و مسائل بهداشت و درمان خود به این شهر مراجعه می‌کنند، با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و تصویب ضوابطی، حساب این شهرستان را از سایر شهرستان‌های استان در ممنوعیت تردد جدا کنند.

انتهای پیام/