انفجار تانکر قیر در روستای کچولی خسارت جانی نداشته است/ مهار آتش در عرض یک ساعت/ اجرای آسفالت روستا کچولی تا سه روز آینده به پایان می رسد
انفجار تانکر قیر در روستای کچولی خسارت جانی نداشته است/ مهار آتش در عرض یک ساعت/ اجرای آسفالت روستا کچولی تا سه روز آینده به پایان می رسد
دهیار روستای کچولی در گفتگو با نسیم سرخس گفت: حادثه انفجار تانکر قیر ظهر امروز روستای کچولی خسارت جانی نداشته و در عرض یک ساعت آتش مهار و خاموش شده است.

حمیدرضا بهزئی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره حادثه انفجار تانکر قیر در روستای کچولی اظهار کرد: حادثه انفجار تانکر قیر در روستای کچولی ظهر امروز در ابتدای کوچه امام خمینی ۴ این روستا اتفاق افتاده است که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و خسارت مالی آن نیز فقط به تانکر قیر رسیده است.

انفجار تانکر قیر در روستای کچولی شهرستان سرخس (1)

دهیار روستای کچولی درباره علت حادثه گفت: روشن بودن مشعل عقب تانکر و قیری که به بدنه تانکر بوده باعث اشتعال شده و نهایتا تانکر منفجر شده است.

انفجار تانکر قیر در روستای کچولی شهرستان سرخس (3)

بهزئی بیان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان از شهرداری و منطقه ویژه حریق در عرض یک ساعت مهار و خاموش شد.

انفجار تانکر قیر در روستای کچولی شهرستان سرخس

انفجار تانکر قیر در روستای کچولی شهرستان سرخس (4)

وی در پایان درباره وضعیت آسفالت خیابان اصلی روستای کچولی نیز گفت: آسفالت خیابان امام خمینی (خیابان اصلی روستای کچولی) با طول ۱۳۰۰ متر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم تا سه روز آینده اجرای آسفالت روستای کچولی به پایان برسد.

 

انتهای پیام/ع