ضرورت تشکیل خط و جبهه واحد در نبرد رسانه‌ای با استکبار جهانی
ضرورت تشکیل خط و جبهه واحد در نبرد رسانه‌ای با استکبار جهانی
باید با مجتمع کردن افراد و مجموعه‌های با گفتمان انقلاب اسلامی در جای‌جای دنیای اسلام و ملت‌های آزاده جهان، تشکیل خط و جبهه واحد دهیم که آغاز این مسیر نور درنبرد رسانه، همین تشکیل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی است.

به گزارش نسیم سرخس، به بهانه‌ی تشکیل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و دیدار برخی اعضای این اتحادیه با رهبر عزیز انقلاب اسلامی بر آن شدیم تا حاشیه‌ای هرچند مختصر بر این دیدار مهم و مبارک بنویسیم.

 

“رادیوتلویزیون‌های اسلامی باید نماینده‌ی خواست مردم باشند.”

رادیو و تلویزیون دولتی نماینده خواست دولت است، نه ملت. اگر بنا باشد که رادیو و تلویزیون (صداوسیما) یک مملکت اسلامی فقط با بودجه‌ی دولت تأمین شود و مسئول آن‌هم از طریق دولت معین گردد ، خواه‌ناخواه خروجی کار در جهت خواست دولت خواهد بود . از همین‌جا می‌شود به هوشیاری رهبر کبیر انقلاب پی برد که چگونه آن مرد خدایی (خمینی کبیر) با قرار دادن حق انتخاب رئیس سازمان صداوسیما در اختیارات رهبری نظام، صداوسیمای انقلاب اسلامی ایران را از آفت دولتی شدن مصون نگه داشت.

 

“شکاف عجیب”

اینکه در کشورهای اسلامی، هفتاد هشتاد درصد مردم، پایبندی به دین از خودشان نشان می‌دهند اما رادیو و تلویزیون‌های همان کشورها در جهت دینی حرکت نمی‌کنند و خواست مردم را انعکاس نمی‌دهند.

 

“راهبرد مهم اتحادیه: مبازره با امپراتوری خطرناک و مافیای عظیم رسانه‌ای استکبار”

 

رسانه‌های استکباری با روش‌های زیر سیاست‌های خود را به ملت‌ها ابلاغ می‌کنند:

این رسانه‌ها گاهی اخبار را تحریف می‌کنند، گاهی برخی اخبار را پنهان، گاهی فقط قسمتی از یک خبر را بازگو می‌کنند و گاهی با دروغ‌پردازی، اخبار غلط به افراد منتقل می‌کنند.  درعین‌حال با ادعای بی‌طرفی سعی در حفظ مخاطبین خوددارند.

 

*** قابل‌توجه مخاطبین شبکه‌های اجتماعی:

“وسایل عجیب ارتباطاتی که امروز به وجود آمده همه در خدمت سیاست‌های آن‌هاست، در خدمت استکبار است. در خدمت صهیونیسم است. در خدمت اهداف آن‌هاست. ”

 

“یک کاری باید انجام داد.”

در برابر امپراتوری خطرناک و مافیای عظیم رسانه‌ای که امروز در اختیار سرمایه‌داران و شرکت‌های آمریکایی و صهیونیستی است یک کاری باید انجام داد. کار کارستان، تشکیل اتحادیه رسانه‌های اسلامی است. باید آن را تقویت کرد و روزبه‌روز تشدید نمود و همراهان جدید به آن اضافه کرد.

 

ما امروز در وضعی هستیم که دیگر از افراد و مجموعه‌ها به‌تنهایی کاری برنمی‌آید بلکه مانند اردوگاه استکبار، ما نیز باید با مجتمع کردن افراد و مجموعه‌های با گفتمان انقلاب اسلامی در جای‌جای دنیای اسلام و ملت‌های آزاده جهان، تشکیل خط و جبهه واحد دهیم که آغاز این مسیر نور درنبرد رسانه همین تشکیل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی است و ان‌شاءالله به‌زودی ثمرات آن پیدا خواهد شد.

 

(حاشیه‌ای بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اتحادیه رادیوتلویزیون‌های اسلامی – عبدالله مهدوی)

انتهای پیام/