«نه به کالای خارجی» تحقق شعار سال را در پی دارد/ مسئولان کشور به جوانان اعتماد کنند
«نه به کالای خارجی» تحقق شعار سال را در پی دارد/ مسئولان کشور به جوانان اعتماد کنند
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه جهت‌دهی‌های رهبر معظم انقلاب در ابتدای هرسال ملت ایران را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند، گفت: «نه به کالای خارجی» تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: شعارهای ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به‌خصوص شعار «استقلال» تحقق یافته است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس افزود: جوانان ما امروز باید تحقیق کنند که این استقلال ملت ایران با چه سختی‌هایی به دست آمده است.

 

وی با تأکید بر اینکه بعد از انقلاب اسلامی «آزادی» در کشورمان تأمین شد، تصریح کرد: آزادی در هر کشوری در یک چهارچوب قرار دارد و در ایران اسلامی این آزادی در چهارچوب قانون اساسی است.

 

حجت‌الاسلام اکبری نیا در ادامه اظهار داشت: ایران اسلامی کشوری است که از منابع انسانی جوان و پرتوان برخوردار است و اگر این ظرفیت بالقوه فعال شود و مسئولان به جوانانمان باور داشته باشند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد: عزم ملی، خودباوری و دوری از اسراف و اشرافی گری موجب تحقق شعار امسال می‌شود.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه جهت‌دهی‌های رهبر معظم انقلاب در ابتدای هرسال ملت ایران را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند، بیان کرد: «نه به کالای خارجی» تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/