«قدرت دفاع موشکی» و «حضور مقتدرانه در منطقه» از ابزارهای اقتدار جمهوری اسلامی/ پاسخ ملت ایران به هر توطئه‌ای شعار «هیهات من الذله» است
«قدرت دفاع موشکی» و «حضور مقتدرانه در منطقه» از ابزارهای اقتدار جمهوری اسلامی/ پاسخ ملت ایران به هر توطئه‌ای شعار «هیهات من الذله» است
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه «قدرت دفاع موشکی» و «حضور مقتدرانه در منطقه» از ابزارهای اقتدار جمهوری اسلامی است، گفت:‌ امروز پاسخ ملت ایران به هر توطئه‌ای از سوی دشمن، شعار «هیهات من الذله» است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس به عوامل ایجاد بصیرت در انسان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر انسان مواظب نفس خودش باشد و با هواهای نفسانی مبارزه کند، بصیرت در درون او شکل می‌گیرد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس ذکر خداوند، زهد و ارتباط با خدا، خردورزی و توبه از گناهان را از دیگر عوامل ایجاد بصیرت در انسان برشمرد و افزود: انسانی می‌تواند ادعای همراهی با حق را داشته باشد که به تقوای الهی که اولین ویژگی بصیرت است، دست پیدا کند.

 

حجت‌الاسلام اکبری نیا در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم عنوان داشت: یکی از تحلیل گران برجسته آمریکایی اذعان کرد که رهبری ایران اسلامی به‌درستی به عوامل آشوب‌های اخیر اشاره و عوامل اغتشاشات را به مردم معرفی کردند.

 

وی تصریح کرد:‌ بین مطالبات به‌حق مردم و حرکات وحشیانه و ضد ارزشی هیچ ارتباطی وجود ندارد و این دو را باید از یکدیگر جدا کنیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس بیان داشت: متأسفانه عده‌ای از تجمعات اخیر در کشور و مطالبات به‌حق مردمی، سوءاستفاده کرده و به قرآن و اسلام بی‌حرمتی کردند، بنابراین مطالبات به‌حق مردم جدای از این حرکت‌های ضد ارزشی است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه مطالبات مردمی باید در چهارچوب قانون پیگیری شود، اظهار کرد:‌ دشمن در فتنه اخیر به دنبال این بود که در شهرهای کوچک اغتشاشات را شروع کند و بعد این حرکت‌های وحشیانه را به شهرهای بزرگ بکشاند.

 

حجت‌الاسلام اکبری نیا تصریح کرد:‌ طراحی فتنه اخیر توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفت و هزینه این اغتشاشات و نیروی انسانی آن را کشورهای مرتجع عربی و منافقین تأمین کردند.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز گرانی مردم ما را آزرده است، بیان کرد:‌ متأسفانه دشمن در فتنه اخیر با سوءاستفاده از این کلیدواژه که از مطالبات به‌حق مردم ما است، شعار فراخوان خود را نه به گرانی انتخاب کرد تا کشور را به آشوب بکشد، اما مردم با بصیرت ایران اسلامی وقتی به این مکر دشمن پی بردند، صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و در پی آن شاهد راهپیمایی‌های خودجوش مردمی در سراسر کشورمان بودیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: دشمن در اغتشاشات اخیر پیروزی خودش را قطعی می‌دانست، اما نمی‌فهمید با ملتی روبرو است که برخوردار از ایمان و تقوا است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه دشمن امروز از ملت ایران عصبانی است، خاطرنشان کرد:‌ حکومت اسلامی که خود مردم پایه‌گذار آن هستند، همین مردم هم این حکومت اسلامی را حفظ می‌کنند، همچنان که نظام اسلامی ۴۰ سال است که به پشتوانه مردمی در مقابل تمامی توطئه‌های دشمن ایستاده است.

 

حجت‌الاسلام اکبری نیا بیان داشت: ملت ایران امروز با ولایت پیوند خورده است و دشمن این را می‌داند که مردم ایران پشت ولایت ایستاده‌اند، به همین دلیل به دنبال جدایی مردم و ولایت هستند.

 

وی اظهار داشت: قدرت دفاع موشکی و حضور مقتدرانه در منطقه از ابزارهای اقتدار جمهوری اسلامی است که دشمن امروز درصدد تضعیف این عوامل اقتدار بوده و به دنبال ضربه زدن به آن است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ملت ایران مانند برخی کشورهای مرتجع عربی دست گدایی و نوکری به سمت استکبار دراز نمی‌کند، خاطرنشان کرد:‌ امروز پاسخ ملت ایران به هر توطئه‌ای از سوی دشمن، شعار «هیهات من الذله» است.

انتهای پیام/