امنیت ایران اسلامی مستقل و درون‌زا است/ نیروی انتظامی پناهگاه و یار مهربان مردم
امنیت ایران اسلامی مستقل و درون‌زا است/ نیروی انتظامی پناهگاه و یار مهربان مردم
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: امنیت ایران اسلامی امروز مستقل و درون‌زا است؛ نیروهای مسلح ما و به ویژه نیروی انتظامی در سال‌های اخیر که از طرف دشمن موج‌هایی علیه کشورمان شکل گرفت، در برابر این موج‌ها و برخورد با اشرار و پناه دادن به مردم جانفشانی کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سرخس که در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز امنیتی پایدار دارد که این امنیت مدیون تلاش همه نیروهای مسلح است.

امام جمعه سرخس افزود: عزیزانی کیلومترها دورتر از منطقه ما در خط مقدم سوریه، عراق و لبنان جنگیدند تا ایران بماند، همچون سردار سلیمانی‌ها و همرزمانش که خونشان را فدای امنیت کشورمان کردند.

وی بیان کرد: امنیت ایران اسلامی امروز مستقل و درون‌زا است؛ نیروهای مسلح ما و به ویژه نیروی انتظامی در سال‌های اخیر که از طرف دشمن موج‌هایی علیه کشورمان شکل گرفت، در برابر این موج‌ها و برخورد با اشرار و پناه دادن به مردم جانفشانی کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه نیروی انتظامی پناهگاه و یار مهربان مردم است، عنوان کرد: نیروی انتظامی ما یک نیروی انقلابی و ولایی در خط ولایت و رهبری است.

محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان سرخس نیز در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی ما در کنار اقتدار ارزشمندی که در امنیت داخلی دارد، سیمای جمهوری اسلامی ایران را در مرزها و گذرگاه‌های مرزی زینت می‌بخشد.

فرماندار سرخس بیان کرد: اگر خدای نکرده تجاوزی به جمهوری اسلامی ایران شود، اولین مدافع و در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی نیروی انتظامی و مرزبانان ما قرار دارند.

وی بیان کرد: امروز نه تنها امنیت کشورمان بلکه ایران اسلامی تامین کننده امنیت منطقه نیز است؛ نیروی‌ انتظامی ما از داخل کشور تا مرزها گرفته، در کمال نجابت و صبر انقلابی با اقتدار در برابر حریم شکنان ایستاده است.

سیدمحمود علایی، فرمانده انتظامی سرخس نیز در این مراسم با اشاره شعار امسال نیروی انتظامی که به نام «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: اگر آرامش و امنیت پایدار در شهرستان سرخس امروز حاکم است، این امنیت را مرهون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی و مرزبانان ما امروز با درایت و اقتدار از امنیت داخلی و مرزهای کشورمان در حال حفاظت هستند.

فرمانده انتظامی سرخس با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به سمت پلیس هوشمند در حال حرکت است، افزود: خواسته مردم از نیروی انتظامی، پلیس مقتدر است؛ هر کسی در شهرستان سرخس بخواهد رفتاری خلاف قانون داشته باشد، با اقتدار با او برخورد می‌کنیم.

علایی در پایان گفت: اگر امنیت پایدار باشد، در کنار آن رونق اقتصادی اتفاق می‌افتد و اقتصاد شکوفا می‌شود.

انتهای پیام/