کشتی برجام به گِل نشسته است/ عده ای برای فرار از پاسخگویی درباره مشکلات اقتصادی، دم از جنگ می زنند
کشتی برجام به گِل نشسته است/ عده ای برای فرار از پاسخگویی درباره مشکلات اقتصادی، دم از جنگ می زنند
امام جمعه سرخس با بیان اینکه کشتی برجام به گِل نشسته است و عده ای نمی خواهند از این کشتی پیاده شوند، گفت: آنهایی که دم از جنگ می زنند برای فرار از پاسخگویی به مردم انقلابی، ارعاب را ترویج می کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به شکست مسلمانان در جنگ احد به دلیل غفلت عده ای که دل به دنیا داده بودند، گفت: دشمن همیشه در کمین است و منتظر هست تا ضربه بزند و برای اینکه دشمن در کمین را شکست بدهیم نباید از دشمن بترسیم و باید تا آخرین نفس مقاومت کنیم.

 

امام جمعه سرخس بیان کرد: در جنگ احد نفوذی های دشمن در مدینه ته دل مسلمانان را خالی می کردند و به عنوان ستون پنجم دشمن، ارعاب را بین مسلمانان گسترش می دادند اما رزمندگان جنگ احد با همه خستگی و مجروحیت که داشتند دشمن را شکست دادند.

 

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه دشمنان در اوج ذلت هستند، گفت: شگرد دشمن این است که به وسیله دوستان خودش در داخل که اولیای شیطان هستند، با بزرگنمایی ته دل مسلمانان را خالی کنند.

 

وی افزود: عده ای حرف از ناو آمریکایی می زنند در حالیکه نظیر این ناو چند ناو دیگر در منطقه داشتیم و تاکنون آمریکایی ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند و بعد از این هم نمی توانند بکنند.

 

خطیب جمعه سرخس عنوان کرد: کسانی که ترویج ترس و ارعاب را در بین ملت ایران می کنند در واقع از کسانی هستند که به مردم قول و وعده دادند و با برجام می خواستند مشکلات را حل کنند اما مشکلات بیشتر شد.

 

حجت الاسلام بختیاری اظهار کرد: آنهایی که دم از جنگ می زنند برای فرار از پاسخگویی به مردم انقلابی، ارعاب را ترویج می کنند تا مردم نتوانند از قیمت نجومی پراید و پیاز بپرسند زیرا پاسخی ندارند.

 

وی تاکید کرد: مقصر اصلی اوضاع اقتصادی بد در کشور همان کسانی هستند که مردم را از دشمنان می ترساندند و می خواهند از این فضای ترس و رعب جبیشان را بیشتر پر کنند و اما قوه قضائیه با قدرت و صلابت آمده است تا بیت المالی که اینها بلعیده اند را از اینها بگیرد و با اینها برخورد کند و برای اینکه از این مجازات فرار کنند فضای ارعاب را در کشور ایجاد می کنند.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه کشتی برجام به گِل نشسته است و عده ای نمی خواهند از این کشتی پیاده شوند، گفت: هنوز برای کشتی به گل نشسته برجام دستاورد تراشی می کنند؛ یک روز می گفتند که برجام سایه جنگ را برداشت و امروز نیز می گویند اگر برجام نباشد جنگ می شود اما مردم ما متوجه تناقض ها هستند، ضمن اینکه رهبری تنها گزینه برای مقابله با طرح های آمریکا را گزینه مقاومت اعلام کردند.

 

وی قدرت نظامی آمریکا و صهیونیست ها در مقابل ایران را یک قدرت پوشالی عنوان و تصریح کرد: شواهد پوشالی بودن قدرت آمریکا و اسرائیل در جنگ یمن و سعودی ها است که یمنی ها با ۷ پهپاد مهمترین مرکز نفتی عربستان را هدف قرار دادن و هدف قرار دادن عربستان یعنی هدف قرار دادن آمریکا و اسرائیل.

 

خطیب جمعه سرخس اضافه کرد: عربستانی که ادعا داشت که با عدم خرید نفت ایران، کاهش نفت را جبران می کند ولی باید به عربستانی ها گفت که شما نمی توانید امنیت انرژی خودتان را تامین کنید چگونه می توانید امنیت انرژی جهان را تامین کنید.

 

حجت الاسلام بختیاری اظهار کرد: اینها از پس غزه نیز بر نیامدند و رژیم صهیونیستی ۴۸ ساعت نتوانست در مقابل گروه های مقاومت دوام بیاورد و دست به دامن سازمان ملل شد و علاوه بر این وزیر خارجه آمریکا برای تامین امنیت نیروهای خود در منطقه دست به دامان عراق شد.

 

وی تاکید کرد: دشمن ما در اوج زبونی و ذلت است و ترس ما باید از خداوند متعال باشد و از اینکه از مسیر و صراط مستقیم الهی منحرف شویم باید بترسیم.

 

خطیب جمعه سرخس در پایان با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی گفت: در فضای مجازی به جوانان آموزش می دهند تا خانواده ها را متلاشی کنند و باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/ع