۴ دفتر اسناد رسمی در سرخس فعال است
۴ دفتر اسناد رسمی در سرخس فعال است
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سرخس گفت: در حال حاضر چهار دفتر اسناد رسمی و دو دفتر ازدواج و طلاق در شهرستان سرخس فعال است که با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و نیاز مردم به دریافت هرچه بهتر خدمات، نسبت به افزایش این دفاتر اقدام می‌شود.

جواد درویش‌زاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته دفترخانه اسناد رسمی شماره دو سرخس به علت استعفای سردفتر تعطیل شده بود، از ابتدای اردیبهشت امسال دفتر یادشده به خانم رقیه مجدی از پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری اخیر تحویل داده شد و مکان جدید دفترخانه واقع در حاشیه خیابان فلسطین افتتاح شد.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سرخس افزود: در حال حاضر تعداد چهار دفتر اسناد رسمی و دو دفتر ازدواج و طلاق در سطح شهر سرخس وجود دارد که با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و نیاز مردم به دریافت هرچه بهتر خدمات ثبتی و حقوقی و همچنین افزایش جمعیت شهرستان، نسبت به افزایش تعداد دفاتر نیز اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنانچه شهروندان از نحوه عملکرد، پاسخگویی و خدمت‌رسانی دفاتر انتقاد یا شکایتی داشته یا تخلفی مشاهده کردند به اداره ثبت اسناد و املاک سرخس واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه تا نسبت به شکایت یا تخلف صورت گرفته رسیدگی شود.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی