پالایشگاه سرخس، معدنی از ظرفیت‌های منابع انسانی/ شهر مزداوند فرصت بی‌نظیری در گردشگری است
پالایشگاه سرخس، معدنی از ظرفیت‌های منابع انسانی/ شهر مزداوند فرصت بی‌نظیری در گردشگری است
به‌منظور تبیین مسیر تعاملات فرا دستگاهی، جلسه هم‌اندیشی شهردار و شورای اسلامی شهر مزداوند شهرستان سرخس با مدیرعامل و معاونان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز (دوشنبه) به‌منظور تبیین مسیر تعاملات فرا دستگاهی، جلسه هم‌اندیشی شهردار و شورای اسلامی شهر مزداوند شهرستان سرخس با مدیرعامل و معاونان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

 

در این جلسه سید مجید منبتی با تأکید بر اینکه شهر مزداوند فرصت بی‌نظیری در گردشگری است، اظهار داشت: مجموعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و ظرفیت‌های آن برای توسعه شهر مزداوند و ارتقای آن آماده همکاری است.

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس همکاری در زمینه مشاوره استراتژی، در اختیار گذاشتن تمامی تجربیات مدیریتی و اجرایی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه، اجرای هم‌اندیشی‌های مرتبط، مساعدت در زمینه توسعه بهره‌مندی شهر مزداوند، انعقاد قراردادهای همکاری با شهرداری و کمک به توسعه گردشگری منطقه را از زمینه‌های همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند برشمرد.

 

در ادامه محمد گل محمدی نیز با تقدیر از نوع نگاه و عملکرد ویژه مجموعه مدیران پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در شهرستان تصریح کرد: باید بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مسیر رشد فزاینده شهر مزداوند گام اساسی برداریم.

شهردار مزداوند توسعه تعاملات فرا دستگاهی، همکاری در زمینه پژوهشی و آموزشی و توانمندسازی مجموعه شهرداری را از رویکردهای اصلی شهرداری مزداوند عنوان کرد و اظهار داشت: شهر ییلاقی مزداوند با ظرفیت‌های بی‌مانندی که در حوزه گردشگری دارد، آماده است بخشی از خدمات رفاهی کارکنان نفت و گاز شهرستان را پوشش دهد.

 

وی با تأکید بر اینکه اعتقاد ما بهره‌گیری از خرد جمعی و توانمندی‌های سازمانی در سطح شهرستان است، عنوان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، معدنی از ظرفیت‌های منابع انسانی است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: منطقه نمونه گردشگری مزداوند چشم‌اندازی است که با همت همه مسئولان شهرستان و استان به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

 

در این جلسه همچنین علی‌اکبر شاهسون رئیس شورای اسلامی شهر مزداوند بسط تعاملات، تقویت مشارکت‌های شهروندی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه شهر مزداوند را از برنامه‌های این شورا دانست و تأکید کرد: با تدابیر اتخاذشده در شورای اسلامی شهر مزداوند برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه گردشگری و نظایر آن به‌زودی اقدامات عملیاتی و کاربردی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/