استقبال کشاورزان از محصول «کود گوگرد بنتونیتی» پالایشگاه سرخس
استقبال کشاورزان از محصول «کود گوگرد بنتونیتی» پالایشگاه سرخس
سرپرست بازاریابی و فروش محصولات گوگردی پالایشگاه گاز سرخس از حضور و ارائه محصول کود گوگرد بنتونیتی این مجتمع گازی در سیزدهمين نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته و نهاده‌های کشاورزی در استان گلستان خبر داد.

علی رامشینی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه در زمینه ادوات و ماشین‌های کشاورزی و باغبانی، نهاده‌های کشاورزی، بذر، کود و سموم کشاورزی، اتصالات آبیاری، طراحی و ساخت فیلتراسیون آبیاری تحت‌فشار و ماشین‌آلات صنعتی در فضایی بالغ‌بر شش هزار مترمربع و با حضور ۸۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.

 

سرپرست بازاریابی و فروش محصولات گوگردی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس افزود: در این نمایشگاه نمونه کود گوگرد بنتونیتی تولیدی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با نام تجاری «خانگیران ۹۰» در اختیار حدود یک هزار کشاورز و بازدیدکننده قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: به‌واسطه مذاکرات انجام‌گرفته با مصرف‌کنندگان نهایی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول و کیفیت جهانی آن به اطلاع بازدیدکنندگان از غرفه پالایشگاه رسید و که موجب استقبال بی‌نظیر کشاورزان از غرفه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد شد.

 

رامشینی در پایان تأکید کرد: در این نمایشگاه کارشناسان این مجتمع گازی به معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول پرداختند و انواع قراردادهای فروش، نحوه فروش اینترنتی محصول کود گوگرد بنتونیتی و سایر فرآیندهای بازرگانی به بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت تشریح شد که معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی با استقبال پرشور کشاورزان و خریداران این نهاده کشاورزی روبرو شد.

انتهای پیام/