حضور ۶۰ تیم فوتسال و والیبال در مسابقات جام ولایت سرخس
حضور ۶۰ تیم فوتسال و والیبال در مسابقات جام ولایت سرخس
مسئول شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سرخس گفت: 60 تیم فوتسال و والیبال در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات جام ولایت سرخس شرکت کردند و نتایج نهایی این رقابت ها مشخص شد.

حجت الاسلام داوود حمیدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره نتایج نهایی دومین دوره جام ولایت در سرخس گفت: مسابقات جام ولایت برای دومین سال متوالی به همت شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سرخس به مناسبت عید سعید غدیر با حضور ۳۲ تیم در رشته فوتسال و ۱۶ تیم در رشته والیبال در بخش آقایان و ۱۲ تیم در بخش والیبال بانوان برگزار شد که در مجموع ۶۰ تیم در این رقابت ها شرکت داشته اند.

 

مسئول شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سرخس با بیان اینکه این مسابقات از تاریخ نهم مردادماه امسال آغاز و تا تاریخ دهم مهرماه ادامه داشته است اظهار کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم فینال این مسابقات در روز عید سعید غدیرخم انجام شد.

 

حمیدی با اشاره به نتایج نهایی مسابقات فوتسال جام ولایت گفت: در رشته فوتسال تیم های کانون های فرهنگی هنری حسینیه عربها، شهید سکندری گنبدلی و قمربنی هاشم قوش کهنه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: تیم کانون فرهنگی و هنری شهدای عباس آباد نیز در رشته فوتسال به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

 

مسئول شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سرخس در ادامه به نتایج نهایی مسابقات والیبال آقایان اشاره و عنوان کرد: در رشته والیبال در بخش آقایان نیز تیم های کانون های فرهنگی هنری مصلی، شهدای قوش عظیم و محبان الحسین به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم شهدای یازتپه به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

 

حمیدی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، بانوان نیز در رشته والیبال به رقابت پرداختند گفت: مسابقات والیبال بانوان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد که در این رقابت ها تیم های والیبال کانون های فرهنگی هنری مصلی، صاحب الزمان و فاضل به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

وی در پایان گفت: کاپ اخلاق والیبال بانوان نیز به تیم کانون فرهنگی شهدای عباس آباد تعلق گرفت.

انتهای پیام/ع