پیامد سلب تابعیت از «شیخ عیسی قاسم» نابودی هر چه سریع‌تر حکومت ظلم و پیروزی حق است
پیامد سلب تابعیت از «شیخ عیسی قاسم» نابودی هر چه سریع‌تر حکومت ظلم و پیروزی حق است
دفتر بسیج دانشجویی سرخس با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام ظالمانه آل خلیفه در سلب تابعیت از «شیخ عیسی قاسم» تاکید کرد: آل خلیفه و امثال آل خلیفه که دیکتاتورهای کشورهایشان هستند فکر می کنند با زندانی کردن، شهید کردن و سلب تابعیت از رهبران دینی می توانند بیداری اسلامی را با شکست مواجه کنند؛ آنچه پیامد این اقدامات ظالمانه و مذبوحانه خواهد بود نابودی هر چه سریعتر حکومت ظلم و پیروزی حق است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سرخس با صدور بیانیه ای اقدام رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت از رهبر دینی مردم بحرین، «شیخ عیسی قاسم» را محکوم کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ. هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ»

آن‌ها می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هرچند کافران خوش نداشته باشند. او کسی است که رسول خود را با هدایت و دین حق فرستاد تا او را بر همه ادیان غالب سازد، هرچند مشرکان کراهت داشته باشند. (سوره مبارکه صف، آیات ۸ و ۹)

وضعیت دنیای امروز اسلام، وضعیت عجیبی است؛ کشورهای غربی که در سطح جهان، اسلام‌ستیزی را به‌انحاءمختلف دنبال می‌کنند و امیدوارند تا با روش­هایی که پیش‌گرفته‌اند رغبت مردم دنیا به اسلام را کم کنند و از سوی دیگرکسانی که اسم اسلام را یدک می‌کشند اما در حقیقت نوکران غرب در منطقه جنوب غرب آسیا هستند، از کشتن مسلمانان ابایی ندارند و با همکاری غرب هجمه عظیمی را علیه اسلام در دنیا شروع کردند.

استراتژی جدید حاکمان خودفروخته به غرب در منطقه برای اینکه اسلام حقیقی را سرکوب کنند، زندانی و به شهادت رساندن و سلب تابعیت رهبران دینی است.

حکام خودفروخته منطقه در جدیدترین تلاش خود برای مقابله با حق و اسلام حقیقی این بار تابعیت «شیخ عیسی قاسم» رهبر دینی مردم انقلابی بحرین را سلب کردند؛ حکومت آل خلیفه با این اقدام فکر می‌کند می‌تواند جلوی گسترش اسلام ناب انقلابی را بگیرد و بر عمر حکومت منحوس خود بیفزاید اما این وعده الهی است که «خدا نور خود را کامل می‌کند هرچند کافران خوش نداشته باشند.»

روزی در ایران محمدرضا شاه با تبعید امام خمینی (ره) سعی کرد تا جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرد اما آنچه محقق شد سقوط حکومت پادشاهی و پیروزی اسلام بود و امروز نیز آل خلیفه و امثال آل خلیفه که دیکتاتورهای کشورهایشان هستند فکر می‌کنند با زندانی کردن، شهید کردن و سلب تابعیت از رهبران دینی می‌توانند بیداری اسلامی را با شکست مواجه کنند درحالی‌که وعده الهی روزبه‌روز در حال محقق شدن است و پیروزی‌های اسلام شکست‌های پی‌درپی حکومت کفر و ظلم را در پی داشته است.

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سرخس ضمن محکوم کردن اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت از روحانی انقلابی «شیخ عیسی قاسم»، تأکید می‌کند آنچه پیامد این اقدامات ظالمانه و مذبوحانه خواهد بود نابودی هر چه سریع‌تر حکومت ظلم و پیروزی حق است.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

انتهای پیام/ع